خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حکومت بحرین در سرازیری سقوط است، گفت: دولت بحرین مردم بی‌گناه را می‌کشد و شهروندی که در آن کشور بزرگ شده را سلب تابعیت می‌کند که خلاف دموکراسی است.
کد خبر: ۸۷۱۸۵۱۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
آل‌خلیفه در سرازیری سقوط است/ دولت بحرین مردم بی‌گناه را می‌کشد/آل‌خلیفه دست از کشتار شیعیان بحرین بردارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محسن فقیهی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات رژیم آل‌خلیفه علیه شیعیان بحرین و شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: هفته گذشته حوادثی در منطقه روی داد که این حوادث نشان‌دهنده این موضوع است که دولت‌های غاصب باید سر عقل بیایند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: در کشور ترکیه کودتا شد که مردم ترکیه برای خنثی‌کردن آن در صحنه حضور پیدا کردند و این حضور سبب شد کودتایی که توسط ارتش ایجاد شده بود از بین برود، کودتای ترکیه این درس را می‌دهد که اگر حکومت همراه مردم باشد از حوادث مصون می‌ماند.

آیت‌الله فقیهی با بیان اینکه اگر هر دولت و حکومتی با مردم نباشد، دوام و بقا ندارد، بیان کرد: ممکن است که یک حکومت مدتی با سر نیزه خود را حفظ کند اما بالاخره عمر آن به پایان می‌رسد، رژیم آل‌خلیفه از حکام ظالم درس عبرت بگیرد و مردم بحرین را راضی نگه دارد و دست از کشتار ملت شیعه بحرین بردارد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به کشتار شیعیان و ملت مظلوم بحرین توسط رژیم آل‌خلیفه عنوان کرد: این موضوع که دولت بحرین مردم بی‌گناه را بکشد و شهروندی که در آن کشور بزرگ شده را سلب تابعیت کند، خلاف دموکراسی است و به مصلحت خودشان هم نیست و این موضوع را بدانند که هر حکومتی که با مردم مقابله کرده از بین رفته است.

وی با بیان اینکه حکومت بحرین در سرازیری سقوط است، تصریح کرد: شیخ قاسم عیسی شخصیتی است که تلاش می‌کند ملت بحرین شورش نکنند، طرفداران شیخ عیسی قاسم تنها تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار می‌کند و حرف حق را می‌زنند اما برخورد رژیم آل خلیفه ظلم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: حکام بحرین باید این تفکر را داشته باشند که برای رضایت اکثریت فعالیت کنند، جمعیتی که در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم و خیابان‌های حضور پیدا کرده نشان از عدالت خواهی ملت بحرین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها