خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان

شهادت اوج کمال انسان است/کنگره های شهدا به جامعه حیات می بخشند

حجت الاسلام منفردی پیرامون برگزاری کنگره 636 شهید شهرستان گفت: برگزاری کنگره های شهدا به جامعه حیات می بخشد
کد خبر: ۸۷۱۸۵۱۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان پیرامون برگزاری کنگره 636 شهید شهرستان گفت: برگزاری کنگره های شهدا به جامعه حیات می بخشد.

منفردی با بیان اینکه شهادت از برترين و مقدّس ترين واژه هاي فرهنگ اسلامي است گفت: شهادت مرگي انتخاب شده است، مرگي كه انسان به سوي آن مي‌رود نه آنكه به سوي انسان بيايد و اهميت و ارزش شهيد و شهادت نيز از همين جا سرچشمه مي‌گيرد.

وی افزود: ایثار نردبان کمال است و فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ ارتقا به سوی خداست  و درواقع شهادت اوج کمال انسان است.

حجت الاسلام منفردی گفت: شهدا، علاوه بر مقامات رفیع معنوی، که زبان ها و قلم ها از توصیف آن و چشم و دل ها از مشاهده آن ناتوانند، مشعلدار پیروزی و استقلال ملتند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

منفردی ادامه داد: امروز، به فضل همین شهادت ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملت ها آبرو و عزت را این گونه باید پیدا کنند.

وی اظهار داشت: مردم ایران ملتی باصلابت و قدرشناس هستند و تا امروز هیچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از محبت امام و یاد امام و تعظیم و تجلیل شهدا، شهادت و ارزشهای انقلاب، خالی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان با بیان اینکه پیام شهدا ایستادگی در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است گفت: شهدا ذلت و خواری در برابر دشمنان را تاب نیاوردند و تا پای جان از آرمان های انقلاب و نظام و ولایت فقیه پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام منفردی ادامه داد: باید برای نسل جوان این شهدای گران‌قدر به‌عنوان الگو معرفی شوند و در برنامه‌های مختلف رشادت‌ها و دلاوری‌های آنان برای نسل جوان به تصویر کشیده شود.

منفردی با بیان اینکه گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: کنگره ها، یادواره‌ها و مجالس شهدا در حقیقت محافل بصیرت افزایی است و باید پیام شهدا را در این محافل به نسل های جوان و جنگ ندیده برسانیم چراکه به برکت همین مجالس فتنه های دشمنان خنثی شده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران،امیران و 636 شهید شهرستان شیروان گفت: مقام معظم رهبری در سفر به این شهرستان  فرمود"در دوران امتحانهای دشوار و بزرگ، شهر شیروان از جمله‌ی مناطقی است که امتحان خوبی داده است و نام نیکی از خود به یادگار گذاشته است. علاوه بر صدها شهید و جانباز که در دوران دفاع مقدس، مردم عزیز شیروان و حومه‌ی آن تقدیم کردند، نام هفت سردار در میان شهیدان این دیار وجود دارد."

منفردی ادامه داد: مردم شیروان ولایتمدار ،شهیدپرور ،بابصیرت و همیشه در صحنه هستند و نخواهند گذاشت عزت ایران اسلامی خدشه دار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها