رئیس ستاد نمازجمعه مهریز:

مصلی نمازجمعه مهریز با کمک خیران بازسازی می شود

رئیس ستاد نمازجمعه مهریز گفت:خوشبختانه در این مدت توسط خیران و مردم نیکوکار برای تکمیل ساختمان نمازجمعه افزون بر 2.5 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۸۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سیدمحمود حسینی گفت: 37 سال آیین عبادی سیاسی نمازجمعه با حضور مردم متدین مهریزبه‌نحو باشکوهی اقامه شده است.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری نمازجمعه مهریز با عضویت معتمدان محلات جلسات خود را در ارتباط با اقامه هرچه بهتر این فریضه عبادی و سیاسی برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجودمشکلات درحمل ونقل مردم درروزهای جمعه شاهد حضور پرشور مردم ولایتمدار در این مراسم انسان‌ساز هستیم.

حسینی گفت: خوشبختانه در این مدت توسط خیران و مردم نیکوکار برای تکمیل ساختمان نمازجمعه افزون بر 2.5 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها برای کاشی‌کاری درب ورودی و داخل محراب، ساخت درب و پنجره‌ها، ایزوگام سقف مسجد جامع هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت علاوه بر کارهای عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بر حسب نیازدراین مصلی انجام گرفته است.

حسینی اشاره کرد: مصلای نماز جمعه مهریزکارهای عمرانی بسیار زیادی دارد که حمایت خیران شهرستان رامی طلبد.

وی ادامه داد: نمازجمعه از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی است و اقامه باشکوه نماز عبادی سیاسی جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه کفر جهانی و حامیان آنهااست.

منبع:تسنیم

ارسال نظرات