فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تنگستان از پرداخت 1.5 میلیارد تومان تسهیلات طرح‌های زودبازده در تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۰۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمدعلی ملاکی عصر امروز در جلسه ستاد اردوهای هجرت و جهادی بسیج شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان در طول سال با همکاری دستگاه‌های اجرایی در سطح تنگستان کارهای بسیار خوب و ارزشمندی از جمله احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی خانه نیازمند، عالم، پایگاه‌های مقاومت غسالخانه، ساخت و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی انجام داده است.

وی افزود: در کل استان یک‌هزار و 121 خانه نیازمند در حال احداث است و امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع) تنگستان گفت: کمک به نیازمندان کمیته امداد و توزیع لباس و پوشاک میان افراد نیازمند در سال 94 انجام شد و همچنین ایجاد بیمارستان صحرایی در شهرستان نتیجه بسیار مطلوبی در پی داشت.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و طرح‌های زودبازده توسط سپاه و بسیج اجرا می‌شود تسهیلات پرداختی بوده که در سال 93 بیش از یک میلیارد 300 میلیون تومان و در سال 94 این رقم به یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافت و تنگستان به عنوان شهرستان برتر استان معرفی شد.

ملاکی افزود: این اعتبارات در بخش‌های کشاورزی، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ و صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

ملاکی گفت: بیش از 100 مرکز پرورش دام و 20 مرکز پرورش قارچ در روستای مختلف شهرستان فعال شد و 150 مرکز پرورش مرغ محلی و سه مرکز زنبور عسل احداث شده است.

فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع) تنگستان بیان داشت: در سال جاری در اجرای طرح هجرت سه بحث بهسازی مدارس شهرستان با همکاری 145 نفر به استعداد 1450نفر روز کار انجام شده که در بیش از 15 مدرسه شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها