فرماندار تنگستان گفت: دستگاه‌های اجرایی تنگستان باید با ستاد پشتیبانی طرح هجرت شهرستان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۰۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، عادل دهدشتی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد پشتیبانی  اردوهای هجرت و جهادی بسیج شهرستان اظهار داشت: سال جاری بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است در حوزه اقتصاد به جهت افزایش راندمان کار در بخش‌های تولید و خدمات و یا هر در زمینه دیگری که ارزش افزوده‌ای ایجاد می‌شود اگر بتوانیم بخش اعظمی از هزینه مثل نیروی انسانی کاهش دهیم و در نتیجه بهای تمام شده کاهش پیدا کند یکی از تعاریف اقتصاد مطلوب محقق می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: زمانی که در یک پروژه عمرانی، مرمت، نوسازی، ساخت و ساز یا در هر حوزه‌ای هزینه نیروی انسانی آن را کنار بگذارید و با حداقل هزینه‌ها جلو بروید نتیجه بهاء تمام شده آن کار کاهش پیدا خواهد کرد، کار اقتصاد مقاومتی این است یعنی کار با کمترین هزینه و خروجی مناسبی را بدست آوردید، لذا در طرح‌های هجرت هزینه نیروی انسانی وجود ندارد.

وی افزود: طرح‌های هجرت و جهادی از جمله مرمت و نوسازی مدارس، مساجد،خانه‌های عالم، طرح‌های جهاد کشاورزی، اشتغالزایی همه اینها کارهای ارزشمندی است که هر چه در این زمینه دستگاه‌های اجرایی وقت بگذارند و کمک کنند نتیجه مثبتی برای مردم خواهد داشت.

دهدشتی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با توجه به ظرفیتی که دارند از حیث امکانات به لحاظ فیزیکی مانند ماشین‌آلات و همچنین نیروی انسانی باید همکاری کنند که اگر در یک فضای هم‌افزایی قرار گیریم قطع به یقین موجب افزایش راندمان کار و اثرگذاری بیشترخواهد شد.

فرماندار تنگستان با تاکید بر اینکه ضروری است همه با طرح‌های جهادی همکاری کنند، بیان داشت: با توجه به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی روی مسئله عمران و آبادی وجه مشترک دارند نسبت به برگزاری هرچه بهتر و بیشتر این طرح‌ها نهایت تلاش و کوشش را انجام دهند.

وی ادامه داد: در زمینه طرح‌های اشتغالزایی انتظار ما این است هر طرحی که در یک شهرستان دیگر انجام می‌شود نباید صرفا همان برنامه در اینجا اجرا شود لذا نیاز است با بررسی فضا مزیت‌های از جمله نیاز بازار با توجه به فروش محصولات لحاظ شود.

دهدشتی افزود: دستگاه‌های اجرایی تنگستان با ستاد پشتیبانی طرح هجرت شهرستان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2255/

ارسال نظرات