خبرهای داغ:

اکثریت حاضرین در نماز جمعه هندیجان جوانها و نوجوانانند

رییس ستاد نماز جمعه هندیجان گفت: اکثریت حاضرین در نماز جمعه هندیجان جوانها و نوجوانانند
کد خبر: ۸۷۱۸۳۵۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
بهمن دادفر سه شنبه پیش از ظهر در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان ضمن گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در پنجم مرداد ماه اظهار کرد:یکی ازاولویت های اصلی در نماز جمعه جذب نوجوانان و جوانان است که در هندیجان با محوریت امام جمعه انجام گرفته و این روند با برنامه ریزی منظم ادامه دارد.

وی افزود:برنامه های متنوعی شامل آزمایشات قند ، مسابقات فرهنگی و هنری،نمایشگاه های کتاب ،تجلیل از مسؤلان محلی  و نخبگان علمی ، ارتباط و تعامل با هیأت های مذهبی انجام گرفته است.

وی بابیان حضور در نماز جمعه یک فرصت است گفت:حضور در نماز جمعه یک نعمت الهی و فرصت معنوی برای تقرب به خداوند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نماز جمعه قلب فرهنگی است .

دادفر رییس ستاد نماز جمعه هندیجان عنوان کرد:حضور فعال اعضای ستاد نماز جمعه در مراسمات مذهبی وملی و مخصوصا در برگزاری نماز جمعه ها باشرایط هوای گرم قابل تقدیر است.

وی بااشاره پیشنهاد ها برای حضوری بهتردر نماز جمعه هندیجان بیان کرد:برنامه هایی که در حال پیگیری است شامل معرفی رابطین ادارات برای برنامه های فرهنگی ،راه اندازی کارگروه های تخصصی و برگزاری مسابقات فرهنگی هرهفته در نماز جمعه  با همکاری ادارات که برای شرکت در نماز جمعه ها تأثیر گذار است.

خبرنگار بسیج در هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها