مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

فرهنگ عمومی دوستی با طبیعت را توسعه دهیم

مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که مردم آن دارای فرهنگ گردشگری هستند بنابراین باید فرهنگ عمومی دوستی با طبیعت توسعه دهیم.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۸۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

به گزارش بسیج از گیلان، دکتر طهمورث آقاجانی در نشست خبری افتتاحیه جشنواره آشتی با طبیعت که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیش از 5 میلیون  دانش آموخته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد اظهار کرد: این دانشگاه در حال حاضر یک میلیون و 700 هزار دانشجو دارد.

وی با بیان اینکه ورود دانشگاه ها به بحث محیط زیست یکی از ضرورت های لازم است تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پیشگامان اجرای جشنواره آشتی با طبیعت است.

مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور طبیعت را مانند یک الماس بی وزن دانست و تصریح کرد: اگر انسان ها قدر این الماس را ندانند به راحتی آن را از دست خواهند داد.

آقاجانی با بیان اینکه آموزش حلقه مفقوده قهر انسان ها با طبیعت است گفت: تمام نیازهای انسان از طبیعت آغاز می شود.

وی اذعان کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که مردم آن دارای فرهنگ گردشگری هستند بنابراین باید فرهنگ عمومی دوستی با طبیعت را توسعه دهیم.

مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با تاکید بر گسترش فرهنگ آشتی با طبیعت افزود: طبیعت مامن و آرامش دهنده روح و روان ماست و آشتی با طبیعت وظیفه یکایک افراد جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار