آیه الله معلمی افزود: نهضت امام راحل و انقلاب عظیم ایران دستاوردهای بزرگی داشت که حاکمیت دینی و ولایت فقیه عادل و نماز جمعه از جمله آنها بود.
کد خبر: ۸۷۱۸۱۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از دفتر آیه الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه قائم‌شهر بازگو کردن اخبار را به زبان و قلم تقسیم کرد و افزود: بازگو کردن سزاوار دقت است و اصحاب رسانه باید این را مدنظر خود داشته باشند چرا که هر گوینده و نویسنده روزی اعمال خود را پاسخ می‌دهد.

وی افزود: نهضت امام راحل و انقلاب عظیم ایران دستاوردهای بزرگی داشت که حاکمیت دینی و ولایت فقیه عادل و نماز جمعه از جمله آنها بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امامان جمعه برای تمرکز نیروهای متدین و تقویت عظم و اراده در دفاع از نظام محوریت دارند و به همین دلیل دشمن درصدد کنار گذاشتن ائمه جمعه به‌صورت فیزیکی و حذف شخصیتی است و گاهی انواع تهمت‌ها، نارواها و شایعات به امامان جمعه نسبت داده می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه نماز جمعه از واجباتی است که خدای رحمان با تأکید مضاعف آن را در قرآن مطرح کرده است، ادامه داد: در سخنان ائمه جمعه باید صلابت وجود داشته باشد تا بتواند مردم را بسیج کند.

معلمی ادامه داد: قلم، متاع ارزشمندی است که حافظ علوم و حلقه اتصال فکری بین دانشمندان است و وظیفه پیوند و ارتباط بین ملت را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه قسم خداوند به قلم نشان می‌دهد که صاحب قلم نیز شأنیت بالایی دارد، تصریح کرد: اگر شأن قلم حفظ شود قطعاً صاحب آن از قداست قلم بهره می‌برد.

معلمی با اشاره به اینکه بیان زبانی با گذشت زمان و ایام کهنه شده و به فراموشی سپرده می‌شود، گفت: بیانی که از قلم تراوش می‌کند ماندگار است و در گذر زمان باقی می‌ماند.

آیت‌الله علی معلمی دوشنبه‌شب در نشست صمیمی با مدیران رسانه‌های استان که به‌مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور و فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه تریبون نماز جمعه رسانه است، اظهار کرد: این رسانه معتبر و تاثیرگذار است و دشمن به‌دلیل وجود این تاثیرگذاری در طول انقلاب عواملی را وادار به شهادت و ترور امامان جمعه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها