خبرهای داغ:
بیانیه:

حمایت خود را از مواضع صریح وانقلابی سردار اعلام می کنیم/ استاندار به توصیه های افراد مومن و انقلابی دلسوز به نظام گوش دهد

ما دانشجویان بسیجی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از این مواضع صریح وانقلابی سردار محترم، حمایت بیش از پیش خود را اعلام میداریم.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۷۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی نسبت به تغییرات اخیر استاندار و همچنین موضع گیری ها در برابر سخنان سردار غیاثی؛ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیانیه ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است؛

(
بسم الله الرحمن الرحیم)
واقعاًقدرتی که دراختیارمنو شماست،نه متعلق به اشخاص ماست،نه متعلق به حزب وگروهی است، نه متعلق به جناحی است؛متعلق به نظام است. (بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی دردیداراستانداران سراسرکشور)

انقلاب اسلامی از بدو تولد با مواضع مختلفی در مسیر خود روبرو بوده است، چه مواضع داخلی وچه خارجی ولی با همه ی این احوال توانسته با اقتدار به مسیر خود ادامه دهد ولحظه ای در مقابل دشمنان کوتاه نیامده است وآنچه امروز در صحنه عمل مانده است سرافکندگی وشکست برای دشمنان داخلی وخارجي ومنافقين،فتنه گران،وپیروزی وعزت برای اسلام وانقلاب است.

حضور حماسی ودشمن شكن ملت در انتخابات سال 1394در خصوص انتخاب نمایندگان مجلس شواری اسلامی وخبرگان رهبری بویژه در خراسان جنوبی مشت محکمی بردهان بدخواهان نظام ومزدوران خارجی وداخلی بود که آنها را از رسیدن به آرزوهای تمام نشدنی آنها ناامید کرد و فرزندان این دیار را در ادامه راه پاسداری انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن مصمم تر ومقتدر کرد.

پس ازسخنان فرمانده محترم سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی،سردار سرتيپ دوم غياثي،مبنی برافشای اتاق فکرتغییرات اخیر دراستان و اعلام مرکزعناصررادیکال،برخی از اشخاص معلوم الحال، می خواهند فضای استان به گونه ای باشدکه هرچه میخواهندانجام دهند وکسی جلوی اقداماتشان را که خلاف مسیرانقلاب وآرمانهای ناب اسلام است رانگیرد؟این اشخاص معلوم الحال میخواهند درفضای سیاسی استان با نگاه سیاسی صرف خود جولان دهندوفضایی ایجاد کنند که هیچ تشکل ویا نهاد و سازمانی در مقابل آنها واکنش نشان ندهد؟

آقای پرویزی استاندار خراسان جنوبی!اینجا سرزمین مردانی مومن،انقلابی وبابصیرت است که مهد فرهنگ انقلاب اسلامي مي باشد. مردمان اين ديار باحضور پيوسته خود در عرصه سياسي بصيرت خود را به نمايش گذاشته اند.

لازم است كه بدانيد نگاه سياسي مطلق و جناحي كه در تغيیرات اخير كاملا مشهود بود،دید مردمان این خطه را تغییر و اعتماد آنها را کم و این گونه اقدامات را نمی پسندند، پس بهتر است که مانع بی اعتمادی مردم شوید.

ماجوانان انقلابي وبسيجي از اختيارات استاندار محترم كه طبق قانون اساسي ، توانايي هرگونه عزل ونصبي را دارد، مطلعيم اما براي قشر فرهيخته استان جاي سوال دارد كه چگونه مي شود فردي در طي چند روز كاري كوتاه از عدم كاركرد صحيح و سودمند فرمانداران مناطق مختلف مطلع گردد و دست به تغيراتي چنين گسترده در سطح استان حتي تا سطح بخشداران بزند؟

همانطور که سردار محترم فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی بیان داشتند که:"نگرانی‌های مان راکه مطرح می‌کنیم خوشایندبرخی نیست، امااین نگرانی‌هاراهمواره براساس مستندات ونه حرف‌های بی‌اساس وشایعات خواهیم گفت تا مدیون مقام معظم رهبری،شهداوانقلاب نشویم وبنده نیزتکلیف دارم وبایدپاسخ رفقای شهیدم رابدهم." سخنان ایشان نشأت گرفته ازروحیه یک فرمانده بسیجی باتجربه است،نشان از دغدغه و افکار انقلابی و حمایت بیش از پیش مردمانی دارد که همیشه در صحنه حضور فعال داشته و پای آرمانهای امام(ره) ورهبرمعظم انقلاب بوده و خواهند بود و ما دانشجویان بسیجی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از این مواضع صریح وانقلابی سردار محترم، حمایت بیش از پیش خود را اعلام میداریم وضمنا توجه برخي مسئولين واشخاصی كه با عدم بینش و بصیرت به سخنان سردار محترم واکنش نشان داده و زمينه تفرقه افكنان را فراهم مي كنند را به سخن مولاي متقيان:"اوصيکم بتقوي الله و نظم امرکم" جلب مي كنيم.

قشر دانشجو صرف نظر از جناح و گروه هاي سياسي همواره مطالبه گر بوده و خواهد بود، چرا كه رسالت دانشجوئي انقلابي اين است.

در پایان امید است که استاندار محترم، ضمن مراقبت ازنزدیک شدن عناصرفعال فتنه 88 دربدنه تصمیم سازی استان،توصیه های افرادمومن وانقلابی دلسوز به نظام وکسانی که کارنامه سیاسی‌شان موردتأییدنظام وانقلاب است راگوش داده وانشاالله باهمدلی وهمزبانی درراستای پیشرفت استان گام بردارند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوئی خراسان جنوبی-تابستان ۱۳۹۵

ارسال نظرات
پر بیننده ها