خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اذعان کرد: فرزند آوری و افزایش جمعیت از نظر ادبیات سیاسی بسیار حائز اهمیت می باشد.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۳۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون افزایش جمعیت و تاثیرات منفی کاهش جمعیت کشور اظهار کرد: کاهش جمعیت در ایران خسارت‌های جبران ناپذیری را برای کشور به بار می‌آورد.

وی ضمن اشاره به دستورات اسلام درخصوص فرزند آوری و برکات آن تشریح کرد: در دین مبین اسلام همواره مقوله فرزند آوری، زاد و ولد، تکثیر نسل و تربیت صحیح فرزندان مورد تاکید و توجه ویژه کتاب مقدس قرآن و ائمه معصومین بوده است.

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با افزایش جمعیت بیان کرد: برنامه کنترل جمعیت که در دهه 70 اجرا شد اشتباه بوده و باید با برنامه ریزی صحیح و جامع  مسئولین و همچنین تشویق مردم به آن پایان داد.

کوچک خانی ضمن تاکید بر لزوم فرزند آوری و تاثیرات مثبت آن بر کشور جمهوری اسلامی تبیین کرد: فرزند آوری و افزایش جمعیت از نظر ادبیات سیاسی برای اقتدار کشور و در مواقع جنگ استفاده از نیروی جوان جهت دفاع از کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی همچنین به رشدی اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: نیروی جوان در کشور باعث پویایی اقتصاد می‌گردد و در مقابل پیر شدن جمعیت می‌تواند کشور را از نظر اقتصادی وارد رکود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: افزایش جمعیت اگر با برنامه ریزی صورت گیرد می تواند در تمامی عرصه های کشور مفید واقع شود.

کوچک خوانی با اشاره به منابع و پتانسیل کشور متذکر شد: کشور ایران ظرفیت و منابع مورد نیاز خود را دارد که برای بهره بردن صحیح از این منابع دولت و مسئولین باید با در نظر گرفتن تمامی جوانب برنامه ای جامع  و مطلوب را تدوین کنند.

1101/30ت/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها