خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن (ع) اظهار کرد: پایبندی به ارزش‌های مبنا و اساس اسلام ،همت بلند برای رسیدن به ارمان‌ها ، پایبندی به استقلال و همچنین حساسیت در برابر دشمنان از مهمترین شاخص های انقلابی گری هستند.
کد خبر: ۸۷۱۷۹۴۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه ناحیه امام حسن (ع) نشست سیاسی باعنوان شاخص های انقلابگری در حوزه خواهران حضرت فاطمه (س)شهرستان قزوین در حسینیه  این حوزه برگزار گردید.

افتخار شریفی مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن (ع) اظهار کرد: پایبندی به ارزش‌های مبنا و اساس اسلام ،همت بلند برای رسیدن به ارمان‌ها ، پایبندی به استقلال و همچنین حساسیت در برابر دشمنان از مهمترین شاخص های انقلابی گری هستند.

وی با اشاره به مبنای اول پایبندی به اسلام ناب در مقابل اسلام امریکایی است  تاکید کرد: باید بصیریت را سرلوحه تمام امور خویش قرار دهیم و حواسمان باشد، امروز در مقابل اسلامی که از مرکز لندن تبلیغ میشود همان اسلام امریکایی و از شاخه اسلام متحجر است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن (ع) عنوان کرد: برای رسیدن به آرمان‌ها باید دارای همت بلند بود و از کسالت و محافظه کاری و یاس نا امیدی به شدت پرهیز کرد و با اتکا به خداوند استقلال  یعنی روی پای خود بایستیم و به بیگانگان تکیه و دست درازی نکنیم چرا که رمز موفقیت ما پایبندی به استقلال داخلی و استفاده ازتمام ظرفیت ها موجود است.

شریفی اضافه کرد: استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی  از مولفه‌های مهم هستند ولی  متاسفانه برخی به بهانه های مختلف می‌خواهند این مولفه ها را فراموش کنند و هیچ اسمی از انها به میان نیاورند.

وقتی ظاهر یک کشور اسلامی از حیث ساخت و ساز و عمران و یا نوع پوشش شهروندان هیچ رابطه و قرابتی با اموزه های اسلامی نداشته باشد یعنی استقلال فرهنگی نداریم  و فقط وارد کننده مد و الگو از خارج هستیم و این بسیار خطرناک است .

شریفی در پایان یاداور شد: دشمن درصدد است با اهداف و تهاجم فرهنگی و با تغییر سبک زندگی و الگوها به نظام اسلامی ضربه بزند و با این روش سبک زندگی مردم و جامعه اسلامی را تغییر دهد و ما باید در این جنگ نرم دشمنان خود را به علم و دانش ، بصیرت و معرفت دینی مسلح کنیم تا ترفند دشمنان را خنثی کنیم .

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها