خبرهای داغ:
شهردار منطقه چهار قم:

بوستان شهدای گمنام در مجاورت کوه خضر نبی احداث می‌شود

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به احداث بوستان شهدای گمنام در مجاورت کوه خضر نبی گفت: اگر متولی اصلی محدوده کوه خضر نبی و یادمان شهدا مشخص باشد شهرداری با سرعت و کیفیت بالاتری می‌تواند خدمات رسانی کند.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۷۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
بوستان شهدای گمنام در مجاورت کوه خضر نبی احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید متین‌فر با اشاره به طرح اولیه بوستان شهدای گمنام کوه خضر نبی اظهار کرد: این بوستان یکی از نیازهای اصلی این منطقه بوده و می‌تواند امکانات خوبی را به این محدوده اضافه کند.

وی با اشاره به اقبال عمومی مردم به حضور در کوه خضر نبی و زیارت یادمان شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: با احداث این بوستان سطح خدمات در محدوده یادمان شهدا افزایش یافته و رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر ضرورت تعیین متولی اصلی محدوده کوه خضر و یادمان شهدا، اظهار کرد: شهرداری در حال خدمات رسانی گسترده به مردم در این مجموعه است که تعدد متولی مشکلاتی را در مسیر خدمات رسانی به مردم ایجاد کرده است.

وی تعیین متولی اصلی برای بهسازی فضای کوه خضر و یادمان شهدا را ضروری عنوان کرد و گفت: اجرای طرح بوستان گمنام ظرفیت خوبی به منطقه اضافه می‌کند اما نیاز است که متولی پروژه به طور کامل مشخص باشد.

متین‌فر گفت: اگر متولی اصلی محدوده مشخص باشد شهرداری با سرعت و کیفیت بالاتری می‌تواند خدمات رسانی کند و جلب رضایت مردم را داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار