خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی در جمع پاسداران با اشاره به ماجرای برجام گفت: شکی نیست که آمریکا در بالاترین افق به دنبال منصرف کردن ایران از همه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۶۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در جمع پاسداران با اشاره به ماجرای برجام گفت: شکی نیست که آمریکا در بالاترین افق به دنبال منصرف کردن ایران از همه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

منفردی به بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: حضرا آقا در جایی فرمودند من نگرانم چون طرف مقابل طرف حیله گری است.

وی گفت: حضرت آقا بارها اعلام کرده اند رفع تحریم ها جزء موضوعات مذاکره بود نه نتیجه مذاکره که امروز آمریکایی ها می گویند ما قرار داد با ایران می بندیم بعد نگاه می کنیم ببینیم اگر به قرارداد عمل کردند تحریم ها را برمی داریم.

منفردی با بیان اینکه حضرت آقا این را یک خدعه آمریکایی دانستند ادامه داد: خواست ملت ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای از مذاکرات طولانی و طاقت فرسا برداشته شدن تحریم ها بود و گرنه دلیلی برای مذاکره با 5+1 نداشتیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان گفت: ایران اندک زمانی بعداز توافق به تمام تعداتش براساس متن برجام عمل کرد یعنی سانتریفیوژ ها را جمع آوری نمود و قلب راکتور اراک را با سیمان پر کرد و سایر اعمال ولی آمریکاییها همزمان انواع خباثت ها را از خودنشان دادندو ثابت کردند پیش بینی های رهبر انقلاب درباره بدعهدی و حیله گری آنها حقیقت محض است.

حجت الاسلام منفردی افزود: قضاوت درباره آثار برجام و میزان تحقق وعده های رنگارنگ را برعهده خود مردم میگزاریم امام فراموش نکنیم تنها درمان مشکلات اقتصادی ما همان اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری فرمودند.

منفردی گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند افراد پویا و خلاق است و به مدیران نخبه و جوان احتیاج دارد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیران مقاوم در برابر همه وسوسه هاست،مدیران پاک دست و غیر شریک در منافع اقتصادی.

منفردی با طرح این سوال که آیا می شود با مدیرانی که منفعت خود را بر منافع ملی ترجیح می دهند اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد گفت: اقتصاد مقاومتی مدیرانی با درک و فهم از وضع مردم و محرومان می خواهد تا متناسب با وضع آنها برنامه ریزی کند و برای اشتغال تک تک آنها دل بسوزاند نه مدیران با حاقوق های نجومی و چند ده میلیونی که نمی دانند گرسنگی چیست و مستاجر کیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها