یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تاثیر برجام بر اقتصاد فقط به اندازه یک حباب بوده است/ تاثیر حبابی موجب شده دولتمردان چاره‌ای جز آمارسازی نداشته باشند!

دولت در سال پایانی فعالیت خود قرار دارد و انتخابات دولت به قدری مهم است که تراز منفی تجارت و تورم تک رقمی ناشی از رکود اقتصادی، شاخص رشد اقتصادی و سایر آمارهای منفی اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۰۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

طه مروجی فر کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: حرکت هجمه‎ای دولت، افکار عمومی را نشانه گرفته است و هر بار با بهانه های مختلف به سمتی کشانده است .

وی با بیان اینکه نقش برجام در اقتصاد همچون حباب بوده است افزود: دولت در سال پایانی فعالیت خود قرار دارد، انتخابات دولت به قدری مهم است که تجارت منفی، تورم تک رقمی ناشی از رکود اقتصادی، شاخص رشد اقتصادی و سایر آمارهای منفی اقتصادی را پوشانده است و برجام جز حباب تاثیری در اقتصاد واقعی و معیشت مردم نداشته است.

این کارشناس اقتصادی بیان داشت: معیشت اقتصادی مردم، قربانگاه برجامی شده است که خود دولتی ها با تعابیر مختلف از آن یاد می کنند برجامی که قرار بوده است تا گشایش اقتصادی باشد چون بی تاثیر بوده است توسط برخی دولتمردان نمره گذاری دروغین می شود و برخی نمره 30 به برجام می‌دهند و خود را به آن راه می‌زنند.

مروجی‎فر در پایان گفت: دولت از ارائه آمار واقعی به کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار بیم دارد و اقتصاد کشورمان را از طریق برآورد نسبی آمار مدیریت می کندو قطعا این به زیان اقتصاد خواهد بود.

ارسال نظرات