منتخب مردم در مجلس دهم گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ضرورت اقدام در حوزه فرهنگ، وزارتخانه های مربوطه تا الان کار مشهودی انجام نداده اند.
کد خبر: ۸۷۱۷۷۸۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان و بقیه اسناد بالادستی، ما چند محور اصلی را در حوزه فرهنگ باید به عنوان مطالبات رهبری انجام دهیم.

وی افزود: متاسفانه علی رغم تاکیدات ایشان و ضرورت اقدام در آن حوزه ها وزارتخانه های مربوطه تا الان کار مشهودی انجام نداده اند.

آزادی خواه تصریح کرد: بحث مهندسی فرهنگی، پیوست فرهنگی برای پروژه های بزرگ، اهمیت و کار در حوزه سبک زندگی، ترویج آموزه های اسلام و انقلاب بود از نکات و مواردی است که رهبری همواره بر آن تاکید دارند ولی مسئولان توجهی ندارند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس  اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که در حوزه فرهنگ مردم همواره از دولتها طلبکار بوده اند و دولت باید با جدیت بیشتر و حساسیت بالاتر نسبت به مقوله فرهنگ نگاه کند.

منتخب مردم در مجلس دهم گفت: رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که در دراز مدت فرهنگ حتی از اقتصاد هم مهم تر است اگر رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اینهمه تاکید می کنند مهم ترین شاخص برای اقدام و عمل در این حوزه، فرهنگ سازی است.

آزادی خواه عنوان کرد: فرهنگ مصرف و استفاده از تولیدات داخلی اینها همه ریشه های فرهنگی است که تاثیر مستقیم در اقتصاد دارد، نهاد های فرهنگی به ویژه وزارت ارشاد باید با جدیت اولویت های اصلی تر را بشناسد و در این خصوص کاری انجام دهد.

ارسال نظرات