مسئول طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی شهرستان بهاباد خبر داد:

آغاز فعالیت 24 گروه جهادی در کارهای فرهنگی،عمرانی و آموزشی در مناطق محروم بهاباد

مسئول طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی شهرستان بهاباد از آغاز اجرای طرح اردوهای جهادی درمناطق محروم شهرستان بهاباد خبرداد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۴۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، اصغر زینلی به هدف اجرای طرح اردوهای جهادی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: طرح اردوهای جهادی،با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی و محرومیت زدایی درشهرستان بهاباد آغازشد.

وی اظهار داشت : تعداد 315 نفر اردوی جهادی 7 روزه بسیج مساجدو محلات و تعداد 600 نفر در قالب اردوهای جهادی یک روزه طرح حلقه های صالحین و 150 نفر دانش آموز در طرح های اردوی هجرت 10 روزه شرکت دارند که در مناطق محروم شهرستان فعالیت می کنند .

زینلی با بیان اینکه اردوهای یک روزه و هفت روزه در طول سال اجرا می شود گفت : 24 گروه جهادی در شهرستان بهاباد به کارهای فرهنگی عمرانی و آموزشی در مناطق محروم به فعالیت مشغولند.

مسئول طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی شهرستان بهاباد تصریح کرد: دانش آموزان با شرکت در این طرح ها علاوه بر پرکردن اوقات فراغت باعث ایجاد وحدت و همدلی، آموزش ایثار و فداکاری و نشاط درونی هم در میان دوستان و همسالان و هم درون خانواده می شود.

وی اظهار داشت :اردوهای جهادی به عنوان غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از مهم‌ترین اقدامات برای محرومیت‌زدائی در مناطق محروم محسوب می‌شود که در راستای خدمت رسانی به محرومان انجام می‌شود.

زینلی در ادامه خاطرنشان کرد:سفر جهادی اغلب در روستاهای دورافتاده و محروم انجام می‌شود و در اردوی جهادی تمام عرصه‌ها و موضوعات وجود دارد. خدماتی که به مناطق محروم از طریق این حرکت‌ها ارائه می‌شود قابل توجه بوده و حضور جوانان در میان مردم مناطق محروم و لمس کردن محرومیت از نزدیک، نگاهشان را به دنیا و نعمت‌های موجود در آن عوض می‌کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار