خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) صورت می‌گیرد

تشییع پیکر مطهر 7 شهید دفاع مقدس در همدان

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان از تشییع پیکر مطهر هفت شهید دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۸۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهرام دوست پرست در جلسه هماهنگی مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهداء دفاع مقدس اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه ششم مرداد ماه، هفت شهید دفاع مقدس از تهران وارد شهر همدان خواهند شد و مراسم استقبال از بلوار نیروی انتظامی تا درب ورودی سپاه استان انجام خواهد شد.

وی افزود : همزمان با مراسم برگزاری مراسم شهید قهاری در باغ موزه دفاع مقدس در چهاشنبه شب ، مراسم شام غریبان این هفت شهید نیز در همان مکان برگزار خواهد شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: در روز پنجشنبه و جمعه شهداء در مسیرهای روستاهای یلفان، آبشینه، سنگستان، ورکانه و تفریجان عبور داده خواهند شد.

وی اظهار کرد: مراسم اصلی تشییع شهداء در روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ساعت 10 صبح در میدان امامزاده عبدالله به سمت میدان امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

دوست پرست در ادامه ابراز کرد: با انجام آزمایش ژنتیک هویت سه تن از این شهداء شناسایی شده که یکی از آنان متعلق به شهرستان بهار بوده و در روز پنج شنبه به این شهرستان منتقل خواهد شد.

وی افزود : بعد از برگزاری مراسم تشییع ازمیدان امامزاده عبداله دو شهید شناسایی شده به گلزار شهداء واقع در باغ بهشت منتقل خواهد شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان بیان کرد: یکی از این هفت شهید که متعلق به تیپ ذوالفقار ارتش است و درسال67 در نفت شهر به شهادت رسیده نیز برای خاکسپاری به نیروی انتظامی تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: دو تن از این شهداء بعد از برگزاری مراسم در میدان امامزاده عبدالله به اردوگاه شهید ابوذر منتقل خواهند شد و مراسم تشییع در اردوگاه در ساعت 6 عصر روز شنبه از ابتدای کوچه اردوگاه ابوذر آغاز و شهدا برای تدفین به داخل اردوگاه انتقال داده خواهند شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان در پایان گفت : یکی از این شهداء نیز به شهرستان نهاوند منتقل و بعد از برگزاری مراسم استقبال در حوزه علمیه خواهران در نهاوند به خاک سپرده خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان نیز در این جلسه امنیت ایران اسلامی در دنیا را از برکت خون شهداء و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب دانست .

مجاهد بنی عامریان درخواست کرد: در مراسم تشییع شهداء از شعار های سیاسی و مصادره شخصی شهداء خودداری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات