خبرهای داغ:
با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم

نشست فصلی شبکه روشنگران ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد

نشست فصلی راویان و مروّجان شبکه فرهنگی روشنگران ناحیه امام حسین(ع) طی هفته گذشته با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم در سال جلسات حوزه شهید قربانی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست فصلی راویان و مروّجان شبکه فرهنگی روشنگران ناحیه امام حسین(ع)، 120 نفر از اعضاء شبکه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، هادی قنبریان معاون فرهنگی ناحیه امام حسین(ع)، طی سخنانی جزئیات شبکه روشنگری را تبیین کرد.

سپس محمد علی مختاران فرمانده ناحیه، اهمیت شبکه روشنگران و تبیین گفتمان و رهنمودهای ولایت بر اساس سخنان اخیر ایشان را در جمع دانشجویان دانشکده افسری و تربیت پاسداری، مورد توجه قرار داد.

وی گفت: با عنایت امام و شهدا می بینیم امروز در سطح پایگاه ها یک مدیر کار فرهنگی انجام می دهد که یک مدیرکل قادر به انجام آن نیست بنابراین مدیران فرهنگی بایستی جهت بهترشدن محتوا بر ظرفیت های یک محله اشرافیت داشته و بهترین تدابیر را بیاندیشند.

مختاران افزود: مهمترین کار مسئولان فرهنگی شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با تهاجم و قتل عام فرهنگی است زیرا بر اثر آن ارزش‌های اصلی هر نظام مورد تردید قرار گرفته و به مرور زمان نظام‌های ارزشی و فرهنگی از بین می‌روند.

در ادامه، اکبر بختیاری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم سخنانی را در مورد گفتمان انقلاب اسلامی و ایراد کرد.

وی گفت: 7 هزار نفر عضو شبکه روشنگری استان هستند و اگر این افراد بتوانند در راستای اهداف و ادبیات واحد حرکت کنند ان شاءلله استان قم درعرصه های مختلف، استان اول کشور باشد.

این نشست با سخنرانی تعداد دیگری از کارشناسان از جمله عبدلی از مسئولان بسیج مهندسی صنعت و معدن، شفیعی، حجت الاسلام مرادی، شاه احمدقاسمی پیرامون اقتصاد مقاومتی، آسیب های رسانه ها و فضای مجازی، شیعه شناسی و شبکه شباب ادامه یافت.




ارسال نظرات