خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: شهدا والاترین نماد فرهنگی جامعه هستند و حفظ قداست و آرمان شهیدان بزرگوار مسئولیتی همگانی است.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۱۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احد جمالی در جلسه ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام و مدافع حرم استان قم که پیش از ظهر امروز در محل استانداری قم برگزار شد، ابراز کرد: شهدا، بهترین و والاترین نمادهای فرهنگی جامعه اسلامی هستند و هر چه داریم به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران عزیز است.

وی با اشاره به خاکسپاری تعدادی از شهدای گمنام دفاع مقدس در چند نقطه استان قم گفت: امروز مزار مطهر شهدای گمنام در مراکز مختلف کشور، جلوه گاه انوار عاشورایی وجود مقدس آنان و چراغ راه عاشقان و دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام و مدافع حرم استان قم همچنین با تاکید بر این نکته که آرمان شهدای گمنام و شهیدان مدافع حرم یکی است، افزود: همه ما بر این اعتقاد هستیم که قداست شهدا از منبع وحی گرفته شده و باید در حفظ قداست و آرمان شهدا سهیم باشیم.

در این جلسه که با حضور رضا سیار فرماندار قم، خسروی معاون ایثارگران سپاه استان و مسئولانی از صداوسیما، ارشاد، نیروی انتظامی و همچنین مسئولان میزبان مراسم تشییع شهدای گمنام برگزار شد، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام قم، جزئیات مربوط به مشخصات شهدای گمنام و آخرین هماهنگی های انجام شده در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام در قنوات، اردوگاه ولایت و پادگاه شهید مصطفی خمینی(ره) را ارائه کرد.

آیین باشکوه تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام و دو شهید مدافع حرم، ساعت 9 صبح روز شنبه نهم مرداد از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها