معاون هماهنگ کننده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان:
امروز دشمنان اسلام و بشریت منطقه جز زور ندارند و نمی فهمند ، لذا باید سپاه باید در مقابل این زورگویی دشمنان توامندی خود را بالا ببرد و آماده دفاع از دشمن خود باشد.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۷۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ کننده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع کارکنان تیپ در منطقه سردشت گفت: حضور شبانه روزی و مقتدرانه سپاه در منطقه مرزی سردشت، پشتوانه اصلی مردم در این مناطق مرزی است.

سرهنگ عباسی افزود: امروز دشمنان اسلام و بشریت منطقه جز زور ندارند و نمی فهمند ، لذا باید سپاه باید در مقابل این زورگویی دشمنان توامندی خود را بالا ببرد و آماده دفاع از دشمن خود باشد.

وی اظهار داشت: تا زمانی که روحیه ایمان و جهاد و روحیه شهادت طلبی در بین پاسدارن باشد موجب اقتدار و امنیت و سربلندی شرف و عزت سپاه خواهد بود.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه شما پاسدارن که در مقابل دشمن ایستادگی می کنید در ادامه تصریح کرد: این حرکت شما پرورش یافته از مکتب وی ، قرآن کریم ، نبی مکرم و دستورات نورانی ائمه اطهار می باشد .

معاون هماهنگ کننده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: ماموریت سخت و حفظ ترویج انقلاب اسلامی بدون شناخت امام زمان و دشمن انقلاب امکان پذیر نیست و در حال حاضر مهم ترین وظیفه سپاه ایجاد امنیت و آرامش در منطقه مرزی به ویژه در منطقه شمالغرب می باشد .

ارسال نظرات