خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد:

رونمایی از کتاب عکس «شاهدان بصیر» در فارس

امیری نژاد از رونمایی کتاب عکس «شاهدان بصیر» در هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و گفت: این کتاب شامل عکس‌های منتخب و برگزیده عکاسان خبری استان فارس در مراسم‌های استقبال، تشییع و خاکسپاری کاروان ۹۴ شهیدی «شاهدان بصیر» است.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۶۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از رونمایی کتاب عکس «شاهدان بصیر» در هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و گفت: در دی‌ماه سال گذشته کاروان ۹۴ شهیدی «شاهدان بصیر» به‌مدت ۱۰ روز میهمان مردم فارس بودند که در طی این ایام اصحاب رسانه به زیبایی حماسه حضور پرشور و شعور مردم در مراسم‌های استقبال و تشییع این شهدا را به ثبت رساندند.

وی افزود: این کتاب شامل عکس‌های منتخب و برگزیده عکاسان خبری استان فارس در مراسم‌های استقبال، تشییع و خاکسپاری کاروان ۹۴ شهیدی «شاهدان بصیر» است.

امیری‌نژاد با تأکید بر اینکه همواره رسانه‌های استان فارس در مبحث شهدا دارای وحدت رویه بوده‌اند، افزود: بحمد الهی زمانی که نام شهدا به میان می‌آید تمام رسانه‌ها برای پوشش اخبار و مناسبت‌های آن حضور می‌یابند و یک حرکت مانا را در این زمینه انجام می‌دهند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس شاهدان بصیر نیز خبر داد و به برگزاری جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سال گذشته نخستین دوره این جشنواره برگزار شد و قطعاً این جشنواره طی امسال و سال‌های آتی ادامه خواهد یافت.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اظهار کرد: بنا داریم تا مطالب اصحاب رسانه فارس درباره کاروان شاهدان بصیر را در قالب آثار دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس جمع‌آوری کنیم تا بتوانیم این جشنواره تا پایان سال جاری این جشنواره را اجرا کنیم.

امیری‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یكی از ارزش‌های انقلاب اسلامی است كه با فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و ستم عجین شده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است، گفت: با توجه به اینكه دشمنان در چند سال اخیر با شبیخون و ناتوی فرهنگی وارد میدان شده و امروز با ابزار دیگری از جمله جنگ نرم علیه كشورمان اقدام می‌كنند، بهترین كار در این شرایط احیای فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین نقش شهدا برای اقشار اجتماع به ویژه جوانان و ایجاد تحول درونی در بین جوانان است.

وی ادامه داد: تأثیر حضور شهدا در جامعه مسئله‌ای مشخص و مبرهن است که مهم‌ترین دلیل آن نیز بررسی چیستی و چرایی شهادت این عزیزان است و برای پاسخ به این سئوالات است که مخاطبان اعم از جوانان، نوجوانان، زنان و مردان را به حرکت وا می‌دارد که چرا این عزیزان راه شهادت را برگزیدند و امروز این‌گونه با افتخار و اقتدار به میان هم‌میهنان خویش بازگشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اظهار کرد: شهدای عزیز با تقدیم خون خود چراغ راه درست را برایمان روشن کرده‌اند. از همین رو وظیفه ما روشن نگه داشتن نور شهادت با حرکت در راه و هدف شهداست و مهم‌ترین سلاح برای مقابله با تهاجم و توطئه دشمنان سرلوحه قرار دادن وصایا و اهدف شهدای عزیز است که البته در این راه نقش اصحاب رسانه نیز چند برابر است تا بتوانند قلم خود را در مسیر تحکیم و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها