مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
انقلاب ایران ثمره خون هزاران شهیدی است كه امروز من و شما میراث دار این رسالتیم؛ از خداوند می‌خواهیم كه به همه ما توفیق بدهد كه در راه شهدا كه همان راه دین خدا و قرآن است ثابت قدم بمانیم.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان در دیدار از خانواده شهید گفت: اگر امروز آمده‌ایم برای این است كه راه را گم نكنیم و بدانیم این انقلاب ثمره خون هزاران شهیدی است كه امروز من و شما میراث‌دار این رسالت بزرگ هستیم.

حجت الاسلام نجفی افزود: طبق آیه مباركه قرآن كریم، درست است كه به ظاهر شهدا از بین ما كوچ كردند و رفتند و ما با چشم خود آن‌ها را نمی‌بینیم اما طبق وعده الهی این‌ها زنده هستند و در نزد پروردگارشان از رزق و روزی فراوان بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: همه شهدا جاودانه، سرافراز و سربلند هستند و در نزد خداوند متعال متنعم هستند وآن كسی كه ضرر كرده واز قافله شهدا جا مانده، امثال ما هستیم و باید دعا كنیم شهدا دست ما را هم بگیرند تا در این مسیر از كاروان و قافله آن‌ها جا نمانیم؛ چون این‌ها وساطت‌كننده و شفاعت‌كننده روز قیامت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 در ادامه تصریح کرد: هدف از این دیدارها این است كه با آرمان و خانواده معظم شهدا تجدید عهد كنیم و بگوییم ما پاسداران به عنوان همرزمان، هم‌پیمانان و همكاران شهدا با تمام قدرت و توان، پرچم رسالت شهدا را به دوش می‌گیریم و رسالت شهدا را پیگیری و ادامه خواهیم داد؛ چون رسالت همه شهدا حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و همچنین بیان کرد که شهدا رفتند و از بهترین چیز خودشان كه همان جانشان است گذشتند و تقدیم اسلام و دین خدا كردند.

حجت‌الاسلام نجفی با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی(ره) كه فرمودند: "خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند"، عنوان كرد: چشم و چراغ دو كلمه نمادین است كه هر دو جنبه هدایتی و هدایتگری دارند. چشم دارند می‌بیند و چراغند كه در دست باشند تا امثال ما راه را گم نكنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان ساخت: اگر امروز، مزاحم خانواده شهید شده‌ایم برای این است كه راه را گم نكنیم و بدانیم كه چه شهدایی جان خود را تقدیم اسلام نموده‌اند و این انقلاب ثمره خون هزاران شهیدی است كه امروز من و شما میراث دار این رسالتیم؛ از خداوند می‌خواهیم كه به همه ما توفیق بدهد كه در راه شهدا كه همان راه دین خدا و قرآن است ثابت قدم بمانیم.

ارسال نظرات