بازدید فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از پایگاههای مرزی سردشت

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از پایگاههای مرزی سردشت بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۴۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات تیپ سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به همراه سردار پرستار فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) و سرهنگ سهندی معاون اجرایی سپاه استان از پایگاههای مرزی سردشت بازدید کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی رزمندگان غیور زنجان در برقراری امنیت در این نقطه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : وظیفه پاسداران را حفاظت از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: پاسدار واقعی كسی است كه بنا به فرمایش امام خمینی(ره) از پاسداری خود، خوب پاسداری كند.

سردار کرمی افزود: پاسدار واقعی تكلیف‌گراست؛ وقتی یك پاسدار توانست از خودش به خوبی پاسداری كند، یقیناً از انقلاب هم به خوبی پاسداری خواهد كرد.

وی با استناد به یکی از آیات قرآن کریم اظهار داشت: خداوند رزمندگانی را که در راه خدا قیام و مجاهدت می نمایند، به بهترین نحو پاداش عطا می فرماید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) در ادامه تصریح کرد: اگر نبود مجاهدت های بی دریغ رزمندگان اسلام و پاسداران نقلاب اسلامی ایران در چنین مناطقی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران ما امروز باید ایران را به تاریخ می سپردیم.

همچنین سردار پرستار فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه استان و مسئولین در جمع رزندگان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت: رزمندگان تیپ36 انصارالمهدی(عج) با تمام توان و با روحیه جهاد، ایثار و شهادت طلبی آماده نگهبانی از مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

گفتنی است، سردار کرمی از پایگاههای مرزی دوخونه، قلعه، شهید رمضانی و پانه سر یک و دو نیز بازیدی کرد.

ارسال نظرات