خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از قرار دادن تندیس شهید دوران در یکی از میادین اصلی شهر خبر داد و گفت: علاوه بر تندیس شهید، ساخت تندیس هواپیمای ابشان نیز در دستور کار بنیاد حفظ آثار قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۱۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
امیر منصور محمدی فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران، سردار خداداد ابراهیمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و تعدادی از نیروهای پایگاه هفتم شکاری فارس با خانواده شهید دوران دیدار کرده و حال مادر این شهید را جویا شدند.

در این دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار شهدا گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد این شهید به خانواده این شهید ملی و فرمانده پایگاه هوایی ارائه و از اجرایی شدن این طرح‌ها و برنامه‌ها در ماه‌های آتی خبر داد.

ابراهیمی افزود: به زودی بلواری متصل به بلوار چمران به نام شهید دوران ثبت و همچنین قبر این شهید مرمت می‌شود. 

وی همچنین از قرار دادن تندیس شهید دوران در یکی از میادین اصلی شهر خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر تندیس شهید، ساخت تندیس هواپیمای ابشان نیز در دستور کار بنیاد حفظ آثار قرار دارد.

 ابراهیمی به نقش زنان و مادران شهید در سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: قهرمانان این سرزمین در اصل زنان هستند، مادران شهیدی که شیرمردان را تربیت کردند و خواهران و همسران شهید که صبوری کردند.

وی افزود: این زنان دوباره در حال نقش‌آفرینی در دفاع از جبهه حرمین اهل بیت هستند و این با هیچ کلمه‌ای قابل تقدیر نیست.

امیر محمدی شهید دوران را الگوی خود و سایر خلبانان دانست و گفت: فداکاری‌های شهید دوران سبب می‌شود ما با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهیم. 

فرمانده پایگاه هوایی با اشاره به وضعیت کنونی کشورهای همسایه افزود: ما با الگو قرار دادن عباس دوران نخواهیم گذاشت دشمن حتی خواب مرزهای ما را ببیند.

مادر این شهید دوران از حضور هم‌لباسان فرزندش در منزل خود اظهار خرسندی و بیان کرد: من با دیدن شما قهرمانان در لباس خلبانی انگار که عباس را می‌بینم و شما همانند پسر شهیدم هستید و همیشه برای سلامتی شما دعا می‌کنم.

خدیجه دوران خواهر شهید سرلشکر خلبان عباس دوران  خانواده‌های شهدای مدافع حرم را خانواده خود دانست و بیان کرد: من دست تک تک این مادرشان شهید را با عشق می‌بوسم و سال‌های شاهد رنج و گریه‌های مادر خود در فراق از برادرم بوده‌ام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها