عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

محافظه‌کاری علی مطهری در موضوع فیش‌های نجومی

معتمدی نژاد گفت: شاید یکی از دلایل سکوت مطهری این می‎تواند باشد که او نیز به نوعی مبتلا به موضوع حقوق‎های نجومی باشد و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم و این فیش‎ها دراین دولت رو شده؛ سکوت او از باب محافظه کاری برای هم حزبی‎های خودش باشد.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۴۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
محمد جواد معتمدی نژاد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج راجع به سکوت علی مطهری نائب رئیس پرحاشیه مجلس در ماجرای فیش‎های نجومی، با بیان اینکه درجه اهمیت یک موضوع موجب موضع گیری یا سکوت یک فرد است بیان کرد: شاید برای آقای مطهری این مسئله اهمیت ندارد و مسائل حاشیه‎ای و دست چندم همراه با داد و بیداد برای او اهمیت دارد.

معتمدی نژاد با بیان اینکه منظومه فکری مطهری همین مسائل سطحی و خرد و سخنان او مبنی بر سخنان سطحی، جناحی و حزبی است تصریح کرد: شاید یکی از دلایل سکوت مطهری این می‎تواند باشد که او نیز به نوعی مبتلا به موضوع حقوق‎های نجومی باشد و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم و این فیش‎ها در این دولت رو شده، سکوت او از باب محافظه کاری برای هم حزبی‎های خودش باشد.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در خاتمه یادآور شد: در موضوع فیش‎های حقوقی باید فضای نخبگانی پیگیر این مسئله باشند و دستگاه‎های نظارتی کشور نیز به این قضیه ورود پیدا کنند تا این موضوع را به یک سرانجامی برسانند.
ارسال نظرات