کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی شهرستان خاتم:

امروز وضعیت فرهنگی کشور در حوزه گفتار، رفتار و کردار مطلوب نیست

حجت الاسلام محمودی در نشست منتظران موعود(عج) پایگاه امام هادی(ع) گفت:امروز وضعیت فرهنگی کشور در حوزه گفتار، رفتار و کردار در حقیقت امرمطلوب نیست رفتار بیرونی در جامعه موئید این نابسامانی به تعبیر مقام معظم رهبری ولنگاری فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۳۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام محمودی در این نشست با اشاره به بحث وضعیت فرهنگی کشور یادآور شد: امروز وضعیت فرهنگی کشور در حوزه گفتار، رفتار و کردار در حقیقت امرمطلوب نیست رفتار بیرونی در جامعه موئید این نابسامانی به تعبیر مقام معظم رهبری ولنگاری فرهنگی است که باید همه ما بعنوان پرچمدار طیبه صالحین در اصلاح و احیای آداب و سبک زندگی اسلامی تمام توان و اراده و اخلاص خود را در عمل به کار گیریم تا از ادامه این روند که دشمن در جنگ نرم طراحی و اجرایی کرده جلوگیری کنیم.

امام جمعه موقت هرات در ادامه باپرداختن به سیره عملی اهل بیت و امام حسن مجتبی(ع) و سبک زندگی اهل بیت خاطر نشان کرد: مربی، فرمانده و سرگروه هر یک باید در تمام زمینه ها نماد ارزش و الگوی ناب متربی در انجام واجبات و ترک محرمات باشند.

محمودی در پایان اظهار داشت: همه ما مکلفیم با اخلاص و عمل به هنگام و افزایش بصیرت دینی و سیاسی واعتقادی پاسخگوی شبهات جوانان در مساجد باشیم تا آنان را از گزند آسیب و بمباران اعتقادی دشمن مصون نگه داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار