خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین گفت:کادر انقلابی باید بتپواند از شرایط تحلیل عمیق و حقیقی داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۹۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج)استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون ماهیت و تاثیرات طرح ولایت دانش آموزی و دانشجویی بیان کرد: مهمترین موضوع و مضمونی که  طرح ولایت و یاوران ولایت پیگیری می کند تربیت افراد  و کادر کارآمد در تراز انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: طرح ولایت می تواند به دانشجو به طور کلی جوان خوراک ذهنی بدهد و بصیرت او را افزایش دهد، سطح معنویت در روحیه جوانان را تقویت کند و بیاموزد که نسبت به موضوعات اطراف خود حسایت داشته باشند.

این مقام مسئول توضیح داد: در مجموعه طرح های ولایت تلاش می شود تا دانشجویان هر چه بیشتر در جریان آرمان های انقلاب و خواسته ها و اهدافش قرار بگیرند و در ادامه بتوانند با توطئه های دشمن مقابله کنندف دشمن ما همواره در تلاش است تا بین ما و اهدافمان فاصله ایجاد کند.

معبودی با اشاره به این موضوع که همه برای روشنگری و مقابله با نفوذ و جنگ نرم و سخت باید میزان آگاهی خود را افزایش دهند گفت: بسیج دانشجویی و دانش آموزی در جایگاه خود به علت سر و کار داشتن با جوانان در عمق بخشین به قدرت تفکر و ارائه تحلیل از شرایط کمک می کند.

مسدول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین در خاتمه عنوان کرد: شرایط اجتماعی , سیاسی، اقتصادی و فرهنگی امروز جهان بسیار متلاطم است و انتظار می رود یک نیروی انقلابی بتواند عمق مسائل را درک کند و تحلیل مناسبی از شرایط ارائه دهند، طرح هایی مانند طرح ولایت که تنها در جهت رشد فکری افراد قدم برمی دارند می تواند گام بلندی در جهت تربیت نیروی انقلابی برلای ایران اسلامی باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها