خبرهای داغ:
اعزام بیش از 300 دانشجو از استان قم به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در دهه سوم مردادماه و دهه اول شهریور ماه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۵۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
ثبت نام اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب آغاز شد
محمد اکرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، از شروع ثبت نام دانشجویان جهت اعزام به مناطق راهیان نور غرب کشور خبر داد و افزود: باتوجه به توافق های انجام شده با دانشگاه های استان و همچنین باتوجه به تعطیلی دانشگاه ها در فصل تابستان، امسال حداقل 300 دانشجو به مناطق عملیاتی راهیان نور غرب اعزام خواهند شد.

مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی گفت: برآورد هزینه برای هر نفر اردو 170 هزار تومان است که در صورت محقق شدن کمک های سپاه استان همچنین توافق انجام گرفته با دانشگاه ها، هزینه دریافتی از هر نفر 30 الی 35 هزار تومان خواهد بود.

وی افزود : باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده، امسال بازدید از مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی و شمال غرب نظیر سردشت، پیرانشهر، بانه و...در برنامه بازدیدهای دانشجویان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از دانشجویان تا بیستم مرداد ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان مراجعه کنند و هزینه ثبت نام برای دانشگاه هایی که با بسیج دانشجویی توافق کرده اند 30 الی 35 هزار تومان و برای دانشگاه هایی که هنوز توافق انجام نشده است 60 هزار تومان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها