خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از احیاي 420 واحد تولیدی صنعتی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۳۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از مهديشهر، بهروز اسودی در بیست و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان مهدیشهر برگزر شد، با اعلام این خبر گفت : تاکنون مشکلات 185 واحد تولیدی بررسی و 235 واحد نیز جهت اخذ تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند.

وی اضافه کرد : با معرفی این تعداد واحد تولیدی جهت اخذ تسهیلات به ارزش ریالی بیش از 2500 میلیارد ریال زمینه احیا 420 واحد تولیدی صنعتی در استان فراهم شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همچنین از بررسی مشکلات 3 واحد تولیدی دیگر در این نشست خبر داد و گفت : در این جلسه در خصوص اعطای تسهیلات رونق تولید به 15 واحد تولیدی صنعتی و 121 واحد تولیدی بخش کشاورزی تصمیم گیری شد.

اسودی اظهار داشت: در این جلسه مصوب گردید به 15 واحد تولیدی صنعتی به ارزش رالی بیش از 180 میلیارد ریال و به 121 واحد تولیدی بخش کشاورزی به ارزش ریالی 173 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید اعطا شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد : در بیست و چهار جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 185 واحد تولیدی بررسی و در جهت رفع موانع تولید این واحدها 451 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

اسودی خاطر نشان کرد:از 451 مصوبه قبلی این کارگروه ، 47 درصد مربوط به امور بانکی ، 15 درصد مربوط به امور زیرساختی ، 13 درصد مربوط به امور مالیاتی ، 12 درصد مربوط به امور تامین اجتماعی و مابقی سایر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها