معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

مدیران نباید از تجربه‌های دوران دفاع مقدس غفلت کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه مدیران باید الگوهای دفاع مقدس را احصاء نمایند افزود: مدیران نباید از تجربه‌های دوران دفاع مقدس غفلت کنند.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۱۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش بسیج از گیلان،محمد احمدی‌پور در نخستین نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد انسجام و وحدت ملی کنونی کشور را یکی از ثمره‌های مهم دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: تمامی قشرهای مردم با حفظ وحدت و گوش به فرمان ولایت در دوران دفاع مقدس ارزش آفرینی کردند.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان جهان به ویژه منطقه افزود: هیچ کشوری در منطقه آرامش و ثبات ندارد و امروز ایران اسلامی به علت برخورداری از انسجام ملی حاصل از تجارب دفاع مقدس از ثبات و آرامش کامل در منطقه برخوردار است.

احمدی‌پور گفت: امنیت و آرامش کشور در حال حاضر مرهون تدبیر مدبرانه ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس را نمی‌توان با زبان ده سال گذشته به جوانان انتقال داد گفت: بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس باید متناسب با شرایط روز برای نوجوانان و جوانان بیان شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان شعار «ما آماده‌ایم» را تنها مختص به هفته دفاع مقدس ندانست و گفت: برای خروج از شرایط امروز همه باید آماده باشیم تا شرایط بهتری برای مردم فراهم شود.

احمدی‌پور با بیان اینکه ترویج فرهنگ ولایت مداری را باید از بخش‌ها و زبان‌های مختلف بیان کرد افزود:در موضوع ولایت مداری تنها نباید از سخنرانان ثابت استفاده کرد.

وی خودباوری دینی و مذهبی را از دیگر راهبردهای ستاد گراميداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بسیاری از کشورها ارق ملی شان مسائل اقتصادی و بین‌المللی قرار دادند اما ارق ملی کشور ما براساس دو محور دینی و مذهبی نهاده شده است که این دو عامل منجربه پیروزی کشور در دفاع مقدس و سایر عرصه‌هاست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه بهترین روش برای انتقال خودباوری دینی و مذهبی زبان هنر است خاطرنشان کرد: در این راستا می‌توان از ظرفیت انجمن سینمای جوان استفاده کرد تا تاثیرگذاری فرهنگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید الگوهای دفاع مقدس را احصاء نمایند افزود: مدیران نباید از تجربه‌های دوران دفاع مقدس غفلت کنند.

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار