انجام ماموريت هاي بسيج و سپاه سبزپوشان سپاه خوي را از ثواب خدمات رساني بي بهره نمي سازد.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۲۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، زماني كه گذري به مناطق مرزي مي افتد و در بين برادراني كه در اين مناطق خدمت مي كنند چندصباحي را بگذراني مشاهده نوع دوستي و مردميار ي اين عزيزان مي كني كه چگونه با وجود خستگي از انجام ماموريت ها راه امامان خود را در امر خدمات رساني دنبال مي كنند.

و ما مي دانيم حس مردم ياري و نوع دوستي از ويژگيهايي است كه از ائمه به ما به ارث رسيده و امام امت و شهدا همين راه را ادامه داده اند طوري كه گاه گاهي از دور و برمان مي شنويم كه مردم براي كمك به همنوعان و همسايگان مي شتابند و شده بارها در اين راه جان خود را نيز در راه كمك به هم نوع مي دهند.

زماني كه حرف از كمك و ياري رساندن مي شود ديگر خود و جان فايده اي ندارد چرا كه ما انسانها اجتماعي هستيم و مي دانيم كه ممكن است در برهه اي از زمان اين اتفاق براي ما هم رخ بدهد.

باری به هر جهت این حرکت انسانی شایسته تقدیرهای بزرگی است که باید در جای خود در جامعه به هر نحوی که امکان دارد فرهنگ‌سازی شود. اگر این فرهنگ نوع‌دوستی در جامعه ما روز به روز فربه‌تر شود، مسیرهای خوشبختی و سعادت به روی آحاد جامعه گشوده خواهد شد و این یعنی رسیدن به یک جامعه آرمانی و توسعه‌یافته که اساسا الزامی هم ندارد که پایتخت‌نشین باشیم یا در یکی از روستاهای دورافتاده این مرز و بوم.

در همين راستا مردم منطقه قطور علي الخصوص برادران ما در گردان 306مالك اشتر كه در مرز خوي تركيه مستقر هستند و خود از وجود مسير ناامن جاده ناراحتند اما هميشه علاوه بر انجام ماموريتهاي احسن سپاه و بسيج، در امر خدمات رساني كوشا بوده و مسافراني كه در مسير جاده،دچار سختي و مشقت مي شوند از جمله زمان برف و باران،سيل و آبگرفتگي و... فوري با در اختيار داشتن امكانات موجود به ياري آنان مي شتابند.

ارسال نظرات