خبرهای داغ:
دانشجویان بسیجی دانشگاه های علمی کاربردی استان قم در واکنش به حوادث کشمیر بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۱۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه های علمی کاربردی استان قم به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الر حمن الرحیم

"وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ"
اراده و مشیت ما بر این قرار گرفته است که بر مستضعفین در زمین منت نهیم و آنها را مشمول مواهب خود نمائیم و آنها را پیشوایان و وارثین روى زمین قرار دهیم.

قتل ، خونریزی ، کشتار ، حصر وشکنجه  مردم مسلمان ، مظلوم وبی دفاع کشمیر توسط دولت مرعوب و زانو زده  در برابر استکبار و خفته  نسبت به  حقوق بشر  و حقوق شهروندی هند، صحنه وحشتناک و تاسف باری است که در سکوت و خفقان رسانه ای به وقوع می پیوندد و دل و عمق جان هر مسلمان و انسان آزادی خواهی را به لرزه در می آورد.

طبق معمول و رویه،  مدعیان دروغین به اصطلاح حقوق بشر و سازمان های بین المللی و دولت آمریکا و دولت های اروپایی در برابر این جنایت های وحشتناک سکوت پیشه کرده اند .

کشور آمریکا که خود گروه های تروریستی طالبان ، القاعده و در چند سال اخیر داعش را به راه انداخته و با حمایت های فکری، مالی و تسلیحاتی مرتکب همه نوع جنایتی بر مردم مسلمان جهان اسلام می شود چگونه می تواند مدعی حمایت ازحقوق بشر شود ؟!

آمریکا و کشور های اروپایی بخصوص انگلیس خبیث وفرانسه که همه نوع حمایتی از گروهک  تروریستی ومنفور منافقین که بی شرمانه ترین جنایت ها را علیه مردم ایران مرتکب شده اند را دارند و در خود پناه داده اند آیا می توانند راجع به حقوق بشر سخن به زبان رانند؟ 

قطعا و بلاتردید کشتار مردم مظلوم کشمیر در پناه حمایت  های این دولت ها و بمنظور انحراف افکار جهانی از توجه به جنایت  های رژیم صهیونیستی و در قالب سیاست اسلام هراسی در برابر گرایش روز افزون  به اسلام خواهی مردم جهان انجام می گیرد.

مطالبه و انتظار دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان قم به شرح زیر مطرح می شود:
1- از دولت هند درخواست می شود هرچه زودتر به این ظلم ها و جنایت ها پایان بخشیده و حقوق انسانی مردم کشمیر را محترم شمرده و نسبت به رعایت آن ملتزم باشد.

2- امیدی به  سردمداران و رهبران دست نشانده کشورهای اسلامی نیست اما از مردم مسلمان کشور های اسلامی انتظار می رود با الهام بخشی از روحیه استکبار ستیزی و آزادی خواهی وآرمان دفاع از مظلوم انقلاب اسلامی ایران، سکوت خود در برابر  این جنایت های وحشتناک شکسته و در دامن حربه دشمن در سوق دادن جهان اسلام  به سمت افراط گرایی و جریان های انحرافی نغلطیده و پازل دشمن را تکمیل نکنند.

3- از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشورمان و سایر دستگاه های موثر و تریبون داران سیاسی و رسانه ای درخواست می شود نسبت به این جنایت به مانند جنایت های فرانسه، بلژیک و حوادث اخیر ترکیه موضع مناسب، قاطع و محکم اتخاذ کرده و بی هیچ اغماضی و با کنار گذاشتن هرنوع مصلحت اندیشی سیاسی با اصرار بر گفتمان انقلاب اسلامی از حقوق مردم مظلوم کشمیر دفاع نموده و تحرکات مناسب دیپلماتیک در عرصه بین الملل را سرلوحه خود قرار دهند.

4- ازسازمان ملل و سازمانها  و نهاد های ملی و بین المللی  مرتبط با حقوق بشر درخواست می شود تا نسبت به این جنایت ها واکنشی مناسب و در خور نشان دهند چرا که عناوینی چون «بشر» و «حقوق» شامل همه انواع  بشریت با هر نوع قوم و نژاد و قبیله و مذهب و ملیت در هرجای جهان می شود و خون هیچ انسانی رنگین تر از انسان دیگر نیست و ظلم، ظلم است و منفور؛ نسبت به هرکسی که روا شود!
ارسال نظرات