خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با بیان این‌كه از وزارت کشور انتظار می‌رود ردیف بودجه خاصی به موضوع مانور اربعین حسینی اختصاص دهد، گفت: این موضوع با همکاری استاندار ایلام پیگیری می‌شود تا بودجه سال آینده در مسائل زیربنایی اربعین حسینی تأمین شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۸۷۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

به گزارش  بسیج به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دكتر غلامرضا شریعتی‌ در نشست اعضای ستاد اربعین استان که امروز، یک‌شنبه سوم مردادماه در استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از همه اشخاص حقیقی و حقوقی که در امر ستاد اربعین دخالت دارند، اظهار داشت: بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران ایشان سعادت و توفیقی است که نصیب مردم استان به‌خصوص شهرهایی شده است که در مسیر تردد زائران قرار دارند و این جای شکر و سپاسگزاری دارد.

وی با تأکید بر ارائه مطلوب خدمات به زائرین اربعین حسینی، گفت: قطعاً لازم است کاستی‌های سال‌های گذشته رفع شود تا زائران اربعین از خدمتگزاران خود رضایت داشته باشند.

استاندار خوزستان با بیان این‌كه مانور اربعین حسینی به یک مسأله ملی و بلکه بین‌المللی تبدیل شده است و برای جهان تشیع افتخار بزرگی به شمار می‌رود، افزود: این امر ایجاب می‌کند که همه منابع و امکانات کشور در این خصوص مورد استفاده قرار گیرد.

شریعتی با اشاره به این‌كه از اربعین حسینی به‌عنوان بزرگترین تجمع مسلمانان تعبیر می‌‌شود و این حرکت عظمتی برای شیعه به ارمغان آورده است که انعکاس بین‌المللی دارد، تصریح کرد: همان‌گونه که تابلوی این خدمت برای همه مملکت است همه کشور باید در این خدمت شریک شوند.

وی تصریح کرد: عمده فشار جهت تأمین خدمات حرکت اربعین حسینی بر استان خوزستان و ایلام است و منابع این استان‌ها اگرچه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما این پشتیبانی به‌تدریج مستهلک می‌شود. از وزارت کشور انتظار می‌رود ردیف بودجه خاصی به این موضوع اختصاص دهد. این موضوع را با استاندار ایلام پیگیری می‌کنیم تا بودجه سال آینده حداقل در مسائل زیربنایی اربعین تأمین شود.

استاندار خوزستان با بیان این‌که حرکت اربعین حسینی به شعائری برای تشیع مبدل شده است، گفت: امکانات استان ما در این زمینه برای نشان دادن عظمت جهان تشیع باید مهیا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها