خبرهای داغ:
امام جمعه باغملک:

برجام مهم­‌ترین سند بطلان ادعای تکیه به آمریکا است

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد با اشاره به اینکه برجام خسارتی بیش نیست، گفت: برجام مهم­‌ترین سند برای بطلان ادعای تکیه به غرب و آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۱۶۸۷۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

حجت الاسلام والمسلمین  سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، با اشاره به فراز و فرودهای یکساله برجام گفت: محتوای برجام خسارتی بیش نیست و منفعتی که در محتوای کاغذهای برجام برای کشور نوشته شده بود هیچگونه  ثمره عملی نداشت.


امام جمعه باغملک افزود: رصد کردن برجام ما را به عدم برداشته شدن تحریم ها، عدم برقراری ارتباط­ اقتصادی و سیاسی با کشورهای تحریم کننده در نظر حامیان برجام، عدم برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی و بانکی و عدم بیمه شدن کشتی­های نفتکش کشورمان سوق می دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک با اشاره به اینکه پس از برجام برای کشورهای ۵ + ۱ طمع در امور دیگر حاصل شد، خاطرنشان کرد: از جمله این موارد موشک‌­های بالستیک است که پیش از برجام سخنی در این باره نبود اما پس از برجام این مطلب را برای مذاکره مطرح و تحریم­‌های جدیدتری را وضع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد با بیان اینکه اقدامات دشمن پس از برجام خسارت­‌هایی برای ملت ایران در پی داشت، افزود: ثابت شدن مهر بطلان تکیه بر آمریکا ثمره دیگر برجام برای ملت ایران است و به عبارت دیگر برجام مهم­ترین سند ما برای بطلان ادعای تکیه بر غرب و آمریکا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را اقتصادی درون­‌زا برای ملت دانستند، اظهار داشت: این اقتصاد با تکیه بر ملت و سرمایه های داخلی امکانپذیر است و رهبر معظم انقلاب با این اقدام از یک طرف پرده از خط و نشان­های آمریکا برداشته و چهره منحوس و مخوف آن را به ما معرفی می کند و از سوی دیگر تکیه بر سرمایه ها و نیروی داخلی و عدم اتکا به استکبار را به ما می آموزند.

امام جمعه باغملک در ادامه ثمره برجام برای اهل بصیرت و تقوا و امت اسلامی را زدن مهر بطلان بر ادعای تکیه به آمریکا برشمرد و ابراز داشت: برجام در آینده ابهام­های وارده برای نسل­های چهارم و پنجم انقلاب اسلامی درباره تصور برقراری ارتباط با آمریکا و تکیه به نیروهای خارجی در جهت موفقیت کشور را باطل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد با اشاره به اینکه گذر یکسال از برجام عدم تغییرناپذیری سیاست­های استکباری و استعماری آمریکا را برای همگان ثابت کرد، تصریح کرد: هدف ۵+۱ استثمار و به یغما بردن ملت ایران است که با ترفندهای متعددی همچون جنگ تحمیلی، حاکمیت رژیم شاهنشاهی و چپاول اموال، جلو انداختن قالب دموکراسی و گفت وگوی تمدن­ها صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار