خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی تویسرکان از فعالیت اردوهای جهادی در روستاهای قلقل و حاجی آباد در منطقه خرمرود شهرستان تویسرکان به مدت 14 روز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۷۶۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرتضی اردلان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار کرد: اردوهای جهادی دانشجویی نه تنها سبب‌ساز تعاملی دو سویه بین دانشجویان و مردم در مناطق محروم می شود، بلکه توانمندی های دو طرف را نیز در زمینه های تجربی، اخلاقی و دینی افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی در روستاهای قلقل و حاجی آباد در منطقه خرمرود شهرستان تویسرکان به مدت 14 روز در حال برگزاری است، گفت: در این اردوها که از دوم مرداد ماه جاری آغاز شده و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد، سعی شده عمده فعالیت‌ها رنگ فرهنگی به خود گرفته باشد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: کلاس هایی همچون، آموزش قرآن، روخوانی ور روانی خوانی قرآن، مباحث اعتقادی، احکام، مشاوره، ورزش های رزمی، نقاشی و خیاطی بخشی از فعالیت 20 دانشجوی اعزامی به اردوهای جهادی در روستاها است.

وی اکران فیلم و پخش کلیپ هایی با مضامین فرهنگی و اعتقادی و نیز برگزاری کلاس های هنری را بخشی دیگر از برنامه های فرهنگی، هنری عنوان کرد که توسط دانشجویان برای رده‌های سنی مختلف در این دو روستا برگزار می شود.

اردلان تحقق منویات مقام عظمای ولایت با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد و خوش بینی در بین آحاد مردم به نظام را بخش هایی دیگری از اهداف طرح ریزی شده این اردوها دانست.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی راهی مؤثر برای از بین بردن چهره خشن محرومیت و فقر در جامعه است، تصریح کرد: دانشجویان در این عرصه خالصانه به میدان آمده اند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان همچنین خودسازی دانشجویان جوان برای پذیرش مسئولیت های آینده با درک کردن سختی ها و مشکلات مردم در مناطق محروم و ترویج فرهنگ قرآنی و انتقال اسلام ناب برای مصون ماندن از تهاجم فرهنگی غرب را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات