خبرهای داغ:
رئیس اوقاف شهرستان سمنان خبر داد

ثبت نام از 952 نفر در طرح تربیت حافظان شهرستان سمنان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از تکمیل سهمیه ابلاغی طرح تربیت حافظان شهرستان سمنان با ثبت نام از 952 نفر از علاقه مندان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۶۳۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و تعهد سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص تربیت یک میلیون حافظ در سطح کشور، این برنامه در دستور کار ادارات اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به سبقه فرهنگی مردم شهرستان سمنان،اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان طی 4 سال گذشته افراد بیشتری را نسبت به سهمیه ابلاغی آموزش داده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تصریح کرد: امسال نیز اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان موفق شد به عنوان اولین اداره اجرایی سطح استان نسبت به تکمیل سهمیه ابلاغی خود اقدام نماید و تا کنون نسبت به ثبت نام از 952 نفر از علاقه مندان به رشته حفظ جهت شرکت در کلاس های طرح تربیت حافظان اقدام نماید.

وی گفت: حفظ قرآن زمینه ساز تدبر در قرآن بوده و موجب می شود انسان با سرمشق قرار دادن آموزه های کتاب الهی زندگی سرشار از معنویت داشته باشد.

سلیمانی فرد افزود: یکی از زمینه های فعالیت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، توسعه فعالیت های قرآنی است و در این راستا در حوزه آموزش حفظ، آموزش روخوانی و روانخوانی و کارگاه های قرائت تحقیق برنامه های متعددی در طول سال برگزار می شود.

وی عنوان کرد: از دیگر بررنامه های قرآنی اجرا شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام مختلف طول سال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تشکیل جلسات جزء خوانی قرآن در بقاع متبرکه شاخص را از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان و ایام و مناسبت های مختلف سال عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها