مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد:

مرحله دوم طرح هجرت 3 از اواسط مرداد ماه در سیستان وبلوچستان آغاز می شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از آغاز مرحله دوم طرح هجرت 3 از اواسط مرداد در استان خبر داد
کد خبر: ۸۷۱۶۵۵۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدارعلی اکبر جعفری  گفت: امروز از تعداد 6مدرسه دانش آموزی که در قالب طرح هجرت 3 مرمت بهسازی و زیبا سازی شده بودبازدید وسرکشی شد.

وی افزود:مرحله اول طرح هجرت 3 از اول تیر ماه آغاز شده بود که در مدت زمانی یک ماه با حضور دانش آموزان بسیجی خواهر وبرادر اعم از شیعه وسنی تعداد بیش از313 مدرسه با همکاری آموزش وپرورش،نوسازی مدارس، بسیج سازندگی وبسیج دانش آموزی آغاز شده است.

جعفری بیان کرد:به منظورسرکشی از کار این جهادگران دانش آموز امروز به همراه مسئولین استانی از تعداد 6 مدرسه راهنمایی ودبستان که توسط دانش آموزان این مدارس کار مرمت ،باز سازی،زیباسازی وبهسازی شده بود بازدیدشد.

وی افزود: اوایل تیرماه سال جاری  مرحله  اول  اردوهای جهادی طرح هجرت 3 با حضور بیش از 7 هزار دانش آموز بسیجی در سطح استان آغاز شد که تعدادی از این اردوها در اوایل ماه جاری به فعالیت خود پایان می دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان بیش از 313مدرسه در مرحله اول مورد بازسازی و مرمت و رنگ آمیزی و تعمیر میز و صندلی قرار گرفت.

جعفری تاکید کرد: مرحله دوم  طرح هجرت 3  از 15 مرداد آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت که در این مرحله با حضور براداران و خواهران شیعه و سنی در سراسر استان انجام می شود.

وی افزود: طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس در دورترین روستا ها در عرصه های مرمت، نوسازی و زیباسازی، تعمیر میز و نیمکت، فضای کلاس ها، امور فرهنگی و یادگیری رسالت خود را ایفا می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ادامه داد: ایجاد روحیه مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان، یادگیری آموزشهای فنی مانند جوشکاری، رنگ آمیز از اهداف این اردوها می باشد.

       
ارسال نظرات