دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی با خانواده شهید بسیجی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی با خانواده شهید بسیجی حسین عباسی صالح دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۳۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی، مسئول عقیدتی سیاسی و مسئول تائید نظارت و صلاحیت با خانواده شهید بسیجی حسین عباسی صالح دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمت های الهی هستند شکر گذاری این نعمت های بزرگ را ضرورت و استمرار الطاف الهی دانست .

سرهنگ محمدپور افزود: شهدا دین خود ار به انقلاب و نظام ادا کردند و امروز وظیفه ماست که با دنبال کردن راه شهدا بنا به توصیه شهدا راه امام را ادامه دهیم و از ولایت فقیه پیروی کنیم.

وی اظهار داشت: پدران و مادران شهدا نعمت هایی هستند که خداوند متعال آنها را در بین ما قرار داده و ما باید قدردان آنها باشیم و صبر و گذشت آنها را در سرلوحه زندگی خود قرار داده و با سرکشی به آنها در جهت رفع مسائل و مشکلاتی که ممکن است برای آنها رخ می دهد یاریشان کنیم .

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 36 انصارالمهدی در پایان در دیدار از خانواده شهید بسیجی حسین عباسی صالح افزود : اگرچه شهدا امروز در بین ما حضور فیزیکی ندارند اما راهشان برای همیش برای ما ادامه دارد و ما به عنوان همرزمان آن شهدای عزیز پرچمی را که با خون پاک این عزیزان برافراشته شده هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت و عهدی را که با آنان بسته ایم نخواهیم شکست.

ارسال نظرات