قائم مقام کمیته امداد گیلان با اشاره به اعزام 120 دانشجویی تحت حمایت کمیته امداد به مشهد گفت: حرم مطهر ائمه معصومین (ع)قطعه‌ای از بهشت و محل اتصال قلب‌ها با خدای متعال است.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۱۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حسین جهانگیری در مراسم اعزام 120 نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس با تاکید بر اینکه نقش دانشجویان نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند،افزود: رسالت دانشجویان در جامعه که به عنوان لایه‌های اصلی حوزه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند علاوه بر کسب علم، تحلیل درست اوضاع جامعه از ابعاد گوناگون است .

وی با بیان اینکه دانشجویان باید همواره روحیه پرسشگری داشته باشند، تصریح کرد: دانشجو باید اهل مطالعه و پژوهش باشد و بتواند با مدیریت زمان شناخت صحیحی از هویت خود نیز پیدا کند و با درک صحیح اندیشه‌های برتر جامعه آنها را به عنوان الگو برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف خود انتخاب کند.

قائم مقام کمیته امداد گیلان همچنین رسالت این نهاد در حوزه فرهنگی را از رسالت‌های اساسی برشمرد و گفت: تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء سطح معنوی افراد، شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان ، ... از جمله برنامه‌های این نهاد در حوزه فرهنگی است که برای رسیدن به این مهم همراهی و کمک دانشجویان و فرهیختگان بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اعزام این دانشجویان به مشهد مقدس مبلغ 36 میلیون تومان از منابع کمک خیرین و کمیته امداد هزینه شده است.

ارسال نظرات