دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۹۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تقدیر از توجه ویژه رسانه استانی به امور فرهنگی و حوزه دفاع مقدس گفت: برنامه هایی مانند راهیان نور، پلاک و تله فیلم دریادلان الگویی از تولیدات در خور تحسین رسانه استانی است که می تواند برای سایر شبکه ها الگو باشد.

سردار کرمی از امضاء تفاهم نامه با رسانه استانی خبر داد و افزود: درصددیم که با همکاری و همفکری مدیران و برنامه سازان شبکه اشراق فصل جدیدی در برنامه های حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت شروع نماییم .

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ملی، بسط این فرهنگ در جامعه را راهکار موثری برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان دانست.

صفری حماسه دفاع هشت ساله را برگ زرین تاریخ ایران اسلامی بیان کرد و افزود: هراندازه که در حوزه جهاد و شهادت و ایثارگری های رزمندگان اسلام چه در دوران گذشته و چه در زمان حال فعالیت فرهنگی انجام شود باز هم ظرفیت برای کار بیشتر وجود دارد.

وی رویکرد رسانه استانی را در سالهای اخیر توجه بیش از پیش به این فرهنگ اعلام کرد و اظهار داشت: رسانه استانی این آمادگی را دارد که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در پاسداشت فرهنگ ناب ایثار و شهادت با مشارکت سپاه استان برنامه های متنوع و فاخری تولید و پخش نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار