دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان زنجان:

برگزاری همایش خودروهای کلاسیک با حضور60 خودرو در زنجان

همایش خودروهای کلاسیک، با حضور60 خودرو در هتل پیام زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۵۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان زنجان گفت: همایش خودروهای کلاسیک، به سبک زنجانی ها با حضور60 خودرو در زنجان برگزار شد.

مرادی افزود: همایش خودروهای کلاسیک در طی دو روز 31 تیر و یک خرداد در محل هتل پیام زنجان برگزار شد.

وی اظهار داشت: "دومین دوره همایش خودروهای کلاسیک با حضور 60 خودرو برگزار شد که آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی از برنامه های جانبی این همایش در زنجان بود".

مرادی بیان داشت: این همایش به همت هیات اتومبیلرانی و موتورسواری زنجان از ساعت 8 صبح تا 21 شب برگزار شد و شرکت کنندگان خودروهای کلاسیک خود را که دارای ویژگی های خاصی بود به نمایش گذاشتند.

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان زنجان تصریح کرد: برای حضور این خودروها در همایش ویژگی هایی مورد توجه هئیت است که باید رعایت شود.

مرادی گفت: طراحی، استفاده از سیستم های جدید و به روز و توجه به مسائل محیط زیست از مهمترین ویژگی های است که باید افراد شرکت کننده به این موضوع توجه داشته باشند.

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان زنجان خاطر نشان ساخت: سومین دوره همایش خودروهای کلاسیک 31 شهریور ماه سال جاری با حضور 80 خودرو در زنجان برگزار می شود.

گفتنی است، همایش خودروهای کلاسیک برای دومین بار در استان زنجان طی دو روز گذشته برگزار شد.

در این دوره از همایش 60 خودروی کلاسیک در معرض دید علاقه مندان در هتل پیام زنجان قرار گرفت که با استقبال خوبی از سوی مردم زنجان مواجه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار