دیدار مسئولین نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان با جانباز 70 درصددوران دفاع مقدس

مسئولین نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان با اباذر فرج نیا، جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۴۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام ساریجلو، سرهنگ محمدپور مسئول عقیدتی سیاسی ، سرهنگ موسوی مسئول تائید نظارت و صلاحیت و سروان امیرخانی با اباذر فرج نیا جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام ساریجلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان گفت: تجلیل و دیدار با خانواده معظم ایثارگران وظیفه ما بوده و هست و باید این سرکشی به طور مرتب صورت گیرد، چرا که این حرکت سپاه موجب دلگرمی کانون گرم در بین این خانواده خواهد شد.

همچنین در ادامه سرهنگ محمد پور مسئول عقیدتی سیاسی گفت: صبری که جانبازان و ایثارگران در بعد از جنگ از خود نشان دادند قابل ستودنی است و کار جانبازان همان کار زینب(س) است که بعد از شهادت امام حسین(ع) کرد و در برابر همه مشکلات با صبر و استقامت در مقابل دشمنان ایستاد و امروز هم وظیفه ما مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است و ما باید از صبر و ایستادگی جانبازان در این عرصه ها درس بگیریم.

گفتنی است، اباذر فرج نیا از رزمندگان استان زنجان سال 1362 استان کردستان در منطقه تکاپ در خلال عملیات مبارزه با گروهک دموکرات با اصابت ترکش به خیل جانبازان پیوست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار