خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس، خودسازی افراد و فعالیت های عام المنفعه را از اهداف اصلی اردوهای جهادی برشمرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۳۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

محمد علی یعقوبی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان یک گروه جهادی برادربه مناطق محروم اعزام شده اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان یک گروه جهادی برادر از دانشگاه پیام نور به روستای جوخواه طبس اعزام شدند.


وی ضمن اشاره به اعزام گروه 45 نفره خواهر و برادر از حوزه دانشجویی این شهرستان در تاریخ پنجم مرداد ماه گفت: از مجموع این گروه 45نفره تعداد 25 برادر و 20 خواهر خواهند بود.


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس ادامه داد: این گروه جهادی از تاریخ پنجم مرداد ماه آغاز می شود که این افراد به روستای پی کوه دیهوک اعزام خواهند شد.


یعقوبی خودسازی افراد و فعالیت های عام المنفعه را از اهداف اصلی اردوهای جهادی برشمرد و افزود: برادران در اردوی سفیران ولایت به فعالیت های عمرانی، ساخت و رنگ آمیزی مدارس و خواهران در اردوی سفیران هدایت به فعالیت های آموزشی و فرهنگی، آموزش خانواده ،سبک زندگی مشغول خواهند بود.


وی از اردوی سفیران هدایت خواهران در پانزدهم مرداد ماه خبر داد و گفت: این اردوی جهادی از تاریخ پانزدهم مرداد ماه شروع و به مدت 10 روز می باشد که تعداد 15 خواهر از دانشگاه پیام نور طبس به روستای ده نوی دیهوک اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها