نماینده مردم شاهین دژ در گفتگو با «بسیج»:

صدای هل من ناصر فرهنگ از همه جا به گوش می رسد

منتخب مردم در مجلس دهم گفت: بعضی از عناصر دولتی که در حوزه فرهنگ تخصص ندارند مسئولیت پذیرفته اند و با رها کردن ساختار های فرهنگی راه خود را می روند و این از بن خطا است .
کد خبر: ۸۷۱۶۴۳۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
جهانبخش محبی نیا نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از بی توجهی برخی نهادها به هشدارهای رهبری در مورد فرهنگ گفت: فرهنگ بن مایه و قوام یک ملت و تمدن و هویتی است که تمام مردم و مسئولان در آن دخیل هستند.

وی افزود: توجه به مسئله فرهنگ تناه بر عهده مردم نیست دولت و حاکمیت وظیفه دارند و الان باید گفت که متاسفانه حوزه فرهنگ دچار بی مهری های اساسی شده است.

محبی نیا تصریح کرد: بعضی از عناصر دولتی که در حوزه فرهنگ تخصص ندارند مسئولیت پذیرفته اند و با رها کردن ساختار های فرهنگی راه خود را می روند و این از بن خطا است .

نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس گفت: برای حل معضلات فرهنگی نهاد ها باید با جدیت عمل کنند تا ساختار ها تاثیر و تاثر لازم را داشته باشند و از طرفی متولیان فرهنگی دقت کنند که جاذبه ها و زیبایی های فرهنگ ایرانی اسلامی را در حد گفتار و جو های متناسب با زمان نداشته باشند و در این زمینه طراحی و برنامه ریزی کنند.

محبی نیا اظهار داشت: متاسفانه در اوضاع و احوال جهانی فرهنگ ایرانی اسلامی در میان فرهنگ های غیر قابل دفاع دنیا که بنیان هرج و مرج دارند، تنها مانده و صدای هل من ناصر فرهنگ را می توان شنید.

ارسال نظرات