خبرهای داغ:
دومین همایش فصلی و کارگاه ارتقاء مهارت های تهیه خبر و خبرنویسی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج قم، عصر شنبه دوم مرداد در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۲۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

دومین همایش فصلی خبرنگاران بسیج قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دومین کارگاه و همایش فصلی ارتقاء مهارت های خبرنویسی که به همت معاونت روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و با حضور بیش از 90 نفر از خبرنگاران افتخاری نواحی بسیج استان قم برگزار شد، ابتدا علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان طی سخنانی تاثیر حضور بسیجیان در عرصه رسانه را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری گوشزد و اهمیت برگزاری کارگاه و تداوم آن را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه دو تن از فعالان رسانه ای بسیج استان موضوعات تخصصی مربوط به حوزه خبر از جمله یادآوری ساختار خبر، روانشناسی تیتر، اهمیت تیتر، درست نویسی، زیبانویسی، موجز نویسی و ... را با ارائه نمونه هایی از خبرهای موجود، به صورت کارگاهی مورد بازخوانی و بحث و بررسی قرار دادند.

انس با کتاب، اخبار، مطالعه و رسانه و احساس تکلیف نسبت به انعکاس رویدادهای بسیج، موارد دیگری بود که در کارگاه ارتقاء مهارت های خبری مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان این کارگاه، تعدادی از خبرنگاران افتخاری برگزیده بسیج استان با حضور تقوایی و سید محمد حسن یزدی نژاد سرپرست خبرگزاری بسیج قم مورد تقدیر قرار گرفتند؛ همچنین کارت خبرنگاری بسیج نیز به تعدادی از خبرنگاران فعال استان اعطا شد.

اولین همایش فصلی خبرنگاران افتخاری بسیج استان، بهمن 94 در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شده بود.

ناحیه مقاومت امام حسین(ع) نیز تاکنون دو کارگاه و ناحیه بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم هم یک کارگاه ارتقاء مهارت های خبرنگاری بسیج برگزار نموده اند.


ارسال نظرات