بانک سپه در کنار شرایط دشوار پرداخت وام به مردم، حتی به پرسنل خود هم با شرایط دشواری وام پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۱۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، شاید خیلی‌ها حتی به ذهنشان هم نگنجد که بتوانند از بانک سپه اولین بانک ایرانی بتوانند وام بگیرند چراکه هنوز مسوولان این بانک موفق نشده‌اند که در کنار با سابقه‌بودن، این موضوع را جا بیاندازند که یک بانک کهنسال در عین حال می‌تواند به‌روز و در خدمت مردم باشد.

اما اگر بدانید حتی بازنشستگان بانک سپه نمی‌توانند از تسهیلات مسکن بازنشستگان و مستمری‌بگیران این بانک به آسانی استفاده کنند کلا قید وام گرفتن از سپه را خواهید زد!

یکی از بازنشستگان بانک سپه در تماس با بانک مردم از این واقعیت تلخ پرده برداشت. وی به خبرنگار ما گفت: طبق آیین‌نامه تسهیلات مسکن بانک سپه تنها بازنشستگانی می‌توانند از وام مسکن استفاده کنند که مالک حداقل یک دانگ از شش‌دانگ واحد مسکونی باشند. به عبارت بهتر اگر بازنشسته بانک سپه اگر مستضعف باشد یا خانه‌ای نداشته باشد و به این پول نیاز داشته باشد نمی‌تواند از تسهیلات مسکن بازنشستگان استفاده کند و در عوض کسانی که توانایی مالی داشته باشند و خانه داشته باشند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند!

این شرط عجیب در حالی است که قطعا آنهایی که خانه نداشته باشند بیش از خانه‌دارها نیازمند تسهیلات بازنشستگان بانک سپه هستند و این شرط عجیب حدود ۵ سال است که پا برجاست و کسانی که به این وام نیاز دارند عملا نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

این آیین‌نامه از آذر ۱۳۹۰ اجرایی شده و حتی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هم مشکل برطرف نشده و همچنان وام مسکن بانک سپه به بازنشستگان خانه‌دار تعلق می‌گیرد! شایسته است مدیرعامل محترم بانک سپه و اعضای هیات مدیره سپه برای رفاه حال پرسنل حال و سابق خود تسهیلات بهتری در نظر بگیرند؛ تسهیلاتی که در خور و شان بانک سپه اولین بانک ایرانی باشد.

در زیر می‌توانید تصویر این آیین‌نامه غیرمنطقی را مشاهده فرمایید:

۳۵

منبع: پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم

ارسال نظرات