خبرهای داغ:
افتتاحیه دوره توانمند سازی سرگروه‌ها و مربیان حلقه های صالحین در سالن اجتماعات دبیرستان توحید با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۰۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، افتتاحیه دوره توانمند سازی سرگروه‌ها و مربیان حلقه های صالحین در سالن اجتماعات دبیرستان توحید برگزار شد.

آیت الله اسلامی در حاشیه این مراسم با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی و افزایش جمعیت عنوان کرد: چند سالی است که در ادبیات ما جمله ای به نام سبک زندگی مطرح شده  که اولین بار مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کردند.

وی گفت: اسلام به عنوان یک مکتب زنده و پویا باید در جامعه حضور داشته باشد و طبق گفته اسلام نماز فرادی در خانه با نماز جماعت قابل مقایسه نیست.

آیت الله اسلامی در مورد اسلام زنده و پویا گفت: کمک به مستمندان،به جا آوردن صله رحم و به زیارت رفتن برادران و خواهران دینی نشان دهنده یک اسلام زنده است.

وی افزود: هیچ مسئله ای در اسلام به اندازه اتحاد وحدت در جامعه مطرح نشده است و عواملی از قبیل غیبت،تهمت و افراط جامعه را خراب می کند و وحدت را از بین می برد.

آیت اله اسلامی به نقش خانواده در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه نقش خانواده حتی در جوامع غربی هم بحث مهم و با اهمیتی قلمداد می شود و اسلام به ریزترین مسائل اهمیت می دهد و خانواده و تشکیل خانواده از مباحث مهم اسلام می باشد.

وی در پایان به موضوع جمعیت اشاره کرد و افزود: جمعیت جزء ذات انسان و از فطریات انسان است و در دین هم به افزایش جمعیت توصیه شده است .

لاذم به ذکر است: دوره توانمند سازی سرگروه‌ها و مربیان صالحین تا 6 مرداد ماه ادامه خواهد شد.

 

1001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها