مسوول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:
حسن پور با بیان اینکه واردات بی رویه، نتیجه راحت طلبی دولتمردان است گفت: متاسفانه امروز شاهد واردات بی رویه هستیم که نتیجه راحت طلبی دولتمردان است و دولت بدون هیچگونه دغدغه و ارتباط با مردم، پولی را به دست می آورد این در حالی است که دولت باید از راحت طلبی دست بردارد.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۷۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

غلامرضا حسن پور مسوول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به واردات بی رویه کالای غیر ضروری به کشور، اظهار داشت: آنچه در رشد واردات ناخوشایند و نامطلوب است، واردات کالاهای نهایی و مصرفی است که به ضرر صنایع داخلی تمام می شود.

 وی با بیان اینکه واردات بی رویه، نتیجه راحت طلبی دولتمردان است افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما نیاز به اقتصادی درون زا و برون گرا داریم، اما متاسفانه امروز شاهد واردات بی رویه هستیم که نتیجه راحت طلبی دولتمردان است و دولت بدون هیچگونه دغدغه و ارتباط با مردم، پولی را به دست می آورد این در حالی است که دولت باید از راحت طلبی دست بردارد.

 حسن پور بیان داشت: واردات کالاهای مصرفی بویژه کالاها و اقلامی که تولید داخل یا امکان تولید دارند، ضد اشتغال، ضد رشد اقتصادی و حتی تورم زاست. از این رو، همواره به سیاست جایگزینی واردات در کنار توسعه صادرات توجه می شود. مشکل اصلی اقتصاد کشور ما رشد بالا و حجم بالای واردات کالاهای مصرفی است.

ارسال نظرات