آصفری در گفت و گو با «بسیج»:

روحانی دستور پیگیری و برخورد با برادرش را صادر کند

نماینده سابق مجلس گفت: شخص رئیس جمهور به به اطرافیان خود اجازه ندهد به پرونده شبکه فساد بانکی جنبه سیاسی دهند و جلوی این اقدام آنها را برای اینکه بخواهند دخل و تصرفی در این پرونده بکنند و نگذارند که این پرونده به نتیجه برسد بگیرد و بایستی به طور جدی با برادر خود برخورد کند.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۶۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
محمد حسن آصفری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص کشف و شناسایی شبکه فساد بانکی توسط سازمان اطلاعات سپاه که طی آن مدیرعامل معزول بانک ملت بازداشت شد، عنوان کرد: موضوعات مختلفی در پرونده بانک ملت مانند مسائل مربوط به شهرداری‎ها، برخی مسائل سیاسی و همین‎طور به نفوذ هست، از این رو بایستی در خصوص این پرونده به طور جدی پیگیری به عمل آمده و جلوی هر گونه شائبه‎ای که دستگاه‎های مسئول را برای برخورد در قبال این پرونده در محدودیت قرار می‎دهد گرفته شود.

آصفری ادامه داد: از آنجایی که برخی مسائل موجود در این پرونده امنیتی و مربوط به نفوذ است، سپاه به عنوان ضابط قضائی در آن قضایا وظیفه داشته که این پرونده را دنبال کند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه امروز مردم از مسئولین خود توقع دارند که در برخورد با مفاسد و مفسدین اقتصادی حد و مرزی قائل نشوند و در این خصوص نباید خط قرمزی وجود داشته باشد تاکید کرد: بایستی با عوامل فساد برخورد شود؛ این رفتار که افرادی خود را جزو خطوط قرمز و وابسته به مسئولین بدانند و دستگاه‎های مسئول با آنها برخورد نکنند، در مردم ایجاد بی اعتمادی می کند.

آصفری در ادامه این مطلب توضیح داد: اعتماد مردم زمانی به نظام بیشتر می‎شود که ببینند دستگاه‎های نظارتی، بازرسی و قضائی ما در برخورد با عوامل فساد به ویژه فساد اقتصادی هیچ خط قرمزی برای آنها وجود ندارد و برای هیچ کسی حیات خلوتی وجود ندارد.

وی  درباره مسایلی که پیرامون حسین فریدون برادر رئیس جمهور مطرح می شود، نیز عنوان کرد: از رئیس جمهور که یک فرد روحانی است و بخشی از دروسی که در حوزه طی کرده، دروس عدالت و تبعیض و مواردی از این دست بوده،  این توقع را داریم که خود به طور ویژه دستور دهد تا پرونده برادرش را به  به طور جدی پیگیری کنند و اگر تخلفی صورت گرفته اجازه سوءاستفاده ندهد و بگذارد با او برخورد شود.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور به به اطرافیان خود اجازه ندهد که به پرونده شبکه فساد بانکی جنبه سیاسی دهند و جلوی این اقدام که عده ای بخواهند دخل و تصرفی در این پرونده بکنند و نگذارند که این پرونده به نتیجه برسد، را بگیرد.

آصفری در ادامه افزود: آقای رئیس جمهور باید استقبال کند و دستور اکید دهد که این موضوع را پیگیر باشند و هرکسی حتی اگر برادر خودش نیز در این پرونده نقش دارد به طور جدی با او برخورد شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار