خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم مطرح کرد؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون دیدار با 3 هزار و 500 خانواده معظم شهید و ایثارگر در قالب طرح سپاس انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۵۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی روز شنبه در گفت و گویی افزود: این طرح در راستای تقدیر، تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده های صبور و ایثارگر شهدا، جانبازان و آزادگان با حضور خادمان در منازل ایشان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و 748 دیدار از والدین، همسر و فرزندان شهدا، یک هزار و 235 دیدار با جانبازان و خانواده ایشان و 517 دیدار با آزادگان و خانواده ایشان انجام شده است.
وی اضافه کرد: دیدار و تکریم این عزیزان وظیفه ذاتی بنیاد شهید و وظیفه شرعی سایر دستگاه هاست، دیدار با این عزیزان که با وجود فراغ فرزندانشان و بخشیدن اعضا و جوارح خویش همچنان بر ارزش ها و راه شهدا استوار ایستاده و وفادار به راه شهدا می باشند، موجب تقویت روحیه خدمت و ایثار است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تکریم این عزیزان تکریم ارزش ها و تقدیر از صبر و ایثار مادران و پدرانی است که فرزندان خویش را برای حفظ دین، امنیت، عزت و آبادانی این سرزمین فدا کردند.

وی افزود: حضور در منازل شهدا و در محفل معنوی خانواده ایشان و بیان خاطرات شهدا موجب آشنایی با سیره شهدا و انتقال آن است. 

اجرای طرح پایش 3386 والدین شهید در قم
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم هم چنین گفت: اجرای طرح پایش سلامت 3 هزار و 386 والدین معظم شهید در قم در سال جاری در حال انجام است.

هاشمی افزود: این اقدام در راستای درمان و حفظ سلامت برای والدین معظم شهدا که در دوران کهولت سن به سر می برند ارایه می شود.

وی ادامه داد: در این راستا با 38 پزشک پایش سلامت در قم قرارداد منعقد شده که در نقاط مختلف شهر به ارایه خدمت به والدین معظم شهدا می پردازند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برای والدین معظم شهیدی که وضعیت حاد دارند با مراکز مختلف قرارداد منعقد شده تا در منزل ایشان ویزیت و دارو تهیه و تحویل شود.

هاشمی افزود: سال گذشته 24 هزار ویزیت درمانی برای والدین معظم شهدا انجام شده است، ویزیت، درمان، تهیه دارو و بستری و غیره از خدماتی است که برای والدین شهدا با توجه به کهولت سن ایشان و در راستای تامین سلامت این عزیزان ارایه می شود.
ارسال نظرات